Przedstawiam wykład przeprowadzony przez dr Jana Pokrywkę, przeprowadzony podczas kursu oczyszczania organizmu z toksyn w Śnieżnej Kopie, 21 kwietnia 2016 r.
Wątki tego wykładu:
- masło nie jest tym czym się być wydaje
- chlorek magnezu jest dobrym suplementem magnezu
- o zaparciach
- tarczyca bajkalska
- medycyna akademicka dba o podtrzymywanie choroby
- pomieszczenie hiperbaryczne
- szczęście jest narzędziem utrzymania zdrowia
- potraktowanie nowotworu chemioterapią zamienia go w raka złośliwego
- usuwanie pasożytów
- suplementacja witaminą D3
- liposomalna witamina C
- slow jogging
- o spaniu przy otwartym oknie
- oddychanie jogiczne unicestwia raka
Filmiki prezentowane przez dr Pokrywkę podczas tego wykładu:
- minuta 25:40 – Vimeo.com/163592481
- minuta 26:07 – Vimeo.com/136326577
- minuta 37:40 – Vimeo.com/73535724
- minuta 38:46 – Vimeo.com/42504496
- minuta 47:50 – Vimeo.com/113702944
- minuta 53:09 – Vimeo.com/120059233
- minuta 55:56 – Vimeo.com/102061941
- minuta 59:26 – Youtu.be/1HRV28fOxuk
- czas 1:03:39 – Vimeo.com/116095450
Strona dr Jana Pokrywki: www.Longevitas.pl
Medycyna chińska to sprawdzona wiedza ale suplementy to biznes. I tyle. Oni oferują a każdy jeden klient bo nie wiem czy pacjent i tak ryzykuje, zawsze 😉 Ciekawe jak reaguje doktor na oczytanych i praktykujących inne metody w tym dietę bezmięsna bo od dziecka mnie np odrzucało mięso. Rodzice zmusili to się je nauczyłam jeść. A wraz z nim słodycze. Wege ylo moje od zawsze. Nie wszystkie metody są dla wszystkich. Spodziewam się po takich lekarzach profesjonalizmu a tu igly były wbijane a w międzyczasie rozmowa telefoniczna z kimś podawanie ceny nowemu kli etowi, no na cholere traktować tak człowieka? Rozumiem i ufam w profesjonalizm że te punkty zna na pamięć ale obrzydzenie mam teraz do takich wizyt boczuje się jakmieso armatnie.
Każdy pisze tutaj o „złotych środkach” a takich nie ma i nigdy nie będzie !
Żadna „bajkolina” (to bajeczki) ądna witamina C dożylna i inne środki tutaj nie pomogą, dopuki wszyscy nie zrozumieją, że już 2500 lat temu Ojciec Medycyny Hipokrates głosił PRAWDY UNIWERSALNE : „Jest choroba i jest przyczyna – Jesteś tym co jesz…)
Jeśli ktoś myśli, że na choroby cywilizacyjne nałoży „cudowny lek” i ta choroba zniknie, to takie rzeczy są możliwe w cyrku i u naciągaczy…(a jest ich wiele, w Medycynie także…)
(a kierowca może na drodze robić co chce, tylko dlatego, że kuoił auto ?)
Proszę kupić książki ( w Polsce już są) naukowca nr 1 obecnie na świecie prof. Colina Campbella z Katedry Żywienia z USA. To Einstein XXI wieku, niekwestionowany lider na świecie ! Tam sie dowiecie wszystko !
„Nowoczesne Zasady Odżywiania-zasady ogólne”
Ukryta Prawda”
To taki kodeks żywieniowy. Zobaczycie co warte sa te wszystkie cudowne wynalazki…Tam przede wszystkim można się dowiedzić skąd i jak powstają wszystkie schorzenia, no i co najważniejsze: Jak z tego wyjść…
Jest tylko jedna droga, innej nie ma.
czy to czasem nie chodzi o lata księżycowe?
Czy ta liposomalna witamina C jest dobra? http://www.red-ox.pl/glowna/27-liposomalna-witamina-c.html
nie ma tej strony
Pierwsze 5 minut filmu dostarczyło mi 3 wątpliwości:
1). 30 lat temu nowotwory nie były rzadkością. Już wtedy były drugą co do wielkości przyczyną umieralności ludzi w Polsce. Przyznaję, że było ich mniej niż dziś, ale mówienie, że były rzadkością uważam za stwierdzenie nieprecyzyjne. Strona 21: https://www.rpo.gov.pl/pliki/12544900110.pdf
2). Skoro podawanie „obcego DNA” w szczepionkach „niewątpliwie” powoduje wzrost zachorowalności na nowotwory, to chciałabym zobaczyć wyniki badań, które tę zależność udowadniają.
3). Zgodnie z prawem polskim produkt sprzedawany pod nazwą masło musi zawierać minimum 80-90% tłuszczu mlecznego, a jego fałszywe oznaczanie jest karalne. Sama zawsze sprawdzam skłąd kupowanego masła i jeszcze nigdy nie natknęłam się na fałszywkę, uważam więc, ze ten proceder nie jest powszechny i masło to jednak masło. http://www.rp.pl/artykul/735386-Kary-za-falszywe-oznaczenia-masla.html
Może ktoś ma chęć się do tego odnieść? Pozdrawiam dbających o swoje zdrowie i zachęcam do ostrożnego przyjmowania tego, co widzimy w internecie.
Trochę dystansu , to jest bardzo dobre podejście, a nie po nazwisku. Miałam świetnego nauczyciela , który publicznie nigdy nie powiedział , kto robi źle. Mówił wszyscy albo nikt, każdy czuł się zmotywowany aby poprawić swoje zachowanie, tak samo lekarze powinni poczuć się zmotywowani do zmiany, a nie czuć rozczarowanymi, oburzonymi. Mnie się wykład podobał inne spojrzenie, nie wszystko jest dla mnie ale o to chodzi aby poznawać.
aha już sobie odpowiedziałam 😛
znacznik
to przejście do nowej linii.
ba, my również jesteśmy społecznością komórek jako organizmy i jeśli jesteśmy podzieleni wewnętrznie, straumatyzowani wręcz pokoleniowo, nie rozumiemy siebie a nawet nie lubimy, obciążani permanentnym stresem i tak dalej. to nic dziwnego że w naszych organizmach jakieś zbyt obciążane komórki, wręcz nawet z uszkodzonym już dna mówią dość mamy takiej polityki, idziemy na swoje no i mamy nowotwory, guzy, czasem nie tylko zezłośliwione a wściekłe 😉 gdzie wycinka buntowników, pacyfikacja protestujących, hemitrals. a w tym wypadku operacja, wlewy z chemii nie pomagają a wyniszczają całą społeczność. tak trzeba zmienić przekonania, być dobrym dla swoich obywateli, przytulić, wysłuchać i sprawić im z mocnego lubienia przyjemność nie krzywdząc ich więcej … a rak zniknie 😛
no chyba że ktoś jest już tak zaślepiony i ogłuszony w to w co dał się powkręcać, że nawet nie wie jak to zrobić, ani co to znaczy. to może się spacyfikować i zniszczyć przy tym rozumiejąc to co napisałam jako hipochondrię w niezrozumiałym w swym pojęciu złym świecie i w końcu i tak się wykończy, raczej prędzej jak później.
podczas gdy to że ciało (najwyższy wyraz ducha) musi się zużyć i popsuć, a nawet że trzeba umierać to też wkrętka i wcale nie prawda. no ale jeśli w głębi wiemy że trzeba umierać i chorować bo każdy to nawet własną śmiercią udowodnił, to mamy też rację… bo my zwyczajnie nie możemy się mylić. i nasze przekonania projektujemy na zewnątrz, a te owocują obecnym systemem represji i przemocy… 😛
systemem jak każdy nasz wyraz jaki musi się zawalić, umrzeć zgodnie z naszym przekonaniem. ba zakładamy na siebie te wszystkie stresy traumy i rozbicia, worki z kamieniami, każemy płacić za samo życie z łaski i na kredyt, by nie mogło być inaczej.
świat jest jak to wyparte alter ego, odbiciem nas …
czyli będąc dobrymi dla siebie samych. a nawet bardzo dobrymi. projektujemy to na cały świat 😛
ps. jak przechodzić do nowej linii tu? seja z dużej litery, nie było przeze mnie zamierzone, nawet skrypt wychodzi z założenia że czuje się nikim więc muszę podkreślać swoją wielkość (pierwsze zawsze rządzi i jest największe 😛 ) 😉 chciałam wyjaśnić.
Seju grzeczna bądź !? już My ! Cie obserwujemy , mam dziwne wrażenie jakbym Cie dobrych parę lat znal nie widywałem Cie na NTV chyba spotkaliśmy się kilka razy ?
Wysokie stężenie magnezu w surowicy krwi idzie w parze z wysokim stężeniem potasu w krwi.
Oba wysoko, świadczą o dobrym metabolizmie antynowotworowym i antymiażdżycowym.
Nie leczyłabym się magnezem ani potasem w tych chorobach, lecz dietą podnoszącą magnez (warzywa) i potas (rośliny z rodziny psiankowatych).
Postępowanie dietetyczne przeciwzapalne podnosi stężenie witaminy D3.
Nie polecam bajkaliny, bo ludzie wcinają wtedy suplement i tracą z oczu rzeczywistość – czyli nie zwracają uwagi na to czym się zaśmiecają.
Jak to zrobić? ostatnia minuta filmu drukiem.
http://porozmawiajmy.tv/nie-ma-chorob-nieuleczalnych-lek-med-ewa-bednarczyk-witoszek/
W chorobach nowotworowych najistotniejsze są ewidentne zaburzenia czakry czerwonej i pomarańczowej. By to naprawić trzeba przejść proces zmiany przekonań. Trzeba zrozumieć, że życie jest bezpieczne, że wszystko co nam się przydarza nam służy, że wstępnym należy się szacunek, że należy żyć dla siebie (kochaj bliźniego swego jak siebie samego ale nie bardziej), że trzeba uprzyjemniać sobie życie, nauczyć się brać (osoby z ch. nowotworową dają; poświęcają się), bawić się,
przejmować się mniej, porzucić nałogi myślowe.
W Chinach (byłam, widziałam) średnia życia – wg przewodników – wynosi 74 lata.
Jestem pod wrażeniem tej dalekowschodniej medycyny.
Pani Ewo, w zalecanej dicie jest duzo toksyn – w zwlokach kazdego zamordowanego zwierzaczka jest bardzo duzo toksyn – jako lekarka wie Pani, ze wydzielaja sie hormony stresu – naturalny lek przed smiercia( zwierzeta sa zabijane przeciw wlasnej woli wlasnie checi zycia) ktore to sa odkladane w miesniach ciala mordowanego zwierzaka , a ktore sa wlasnie zjadane. to po pierwsze. Po drugie , gdy sa zaworzone do rzezni przechodza niezwykle traumatyczne przejscia, one czuja , ze beda pozbiawione ich zycia, czesto sa traktowane w bestialski sposob przez rzeznikow a po trzecie sa karmione sztucznymi paszami , dostaja przerozne chemikallia / lekarstwa bardzo czesto zle traktowane prez ich wlascicieli a po przez to energia strachu i stresu powoduja ciage wydzielanie sie nadmiaru hormonow strachu – to wszystko przenika ich ciala, ktore to jako zwloki w kawalkach trafiaj na talerze Pani pacjetow. Oni zjadaj istne trucizny a oprocz tego uczestnicza w rytuale zjadania cial niewiniatek. Nie jest doprawdy naturalnym zabicie i zjedzenie czyjegosc ciala. to jakas forma kanibalizmu moim zdaniem. cielecina, wolowina, wieprzowina itp., itd. to cialo zabitego cielaczka, czyjegosc dziecka, to cialo zabitej krowy lub byka, to cialo zabitej swinki …
Gdyby rzeznie byly ze szkla – nikt juz by nie zjadl czyjegos zabitego cial uzywajac wymowki , ze to mu jest potrzebne do zycia a Pani by nie zalecal jedzenie czyis zwlok. To nieetyczne a i tez niezdrowe. Prosze Pania bardzo by Pani wziela pod uwage to co tutaj napisalam i ulozyla diete roslinna / zarna/kasze/orzechy dla swoich pacjentow – bez zadnych hormonow smierci i trucizn w zajdanym pokarmie. Nie mozna sie wszak wyleczyc kosztem ogromnego cierpienia. a nasze zwierzeta bardzo cierpia prowadzane na rzez …
Film instruktażowy domowej produkcji, Liposomowej witamina C, metoda ultradźwiękowa https://www.youtube.com/watch?v=jiTa7D41HCQ
Chciałam się skusić na krem ze strony proponowanej przez doktora ale zawiera polisorbat 60 więc słuchajcie, ale wszystko sprawdzajcie. http://vitalia.pl/ch_add,85,0_Monostearynian-polioksyetylenosorbitolu.html link do informacji o substancji
a tutaj bardzo interesujacy wywiad w tym temacie, ktory naswietla z jeszcze paru istotnych stron ta chorobe a zwalaszcza profilaktyke https://www.youtube.com/watch?v=inIm1YaDoFY
Fascynujace i dajace do myslenia programy, ale „zlituj sie panie boze nad nami”.
Aleks, wiem, ze o tej „melodii” pisano i Ty miales jakies takie wytlumaczenie.
Denerwuje mnie to, ze musze zciszac do O poczatek Twojeggo zazwyczaj ciekawego programu.
Ten WYBUCH jest
Ciekawe programy, ale ten „Wybuch” mnie drazni.
CUD TERAPII DOKTORA GERSONA na czym polega ten cud ? oczyszczenie i zdrowa żywność https://www.youtube.com/watch?v=aC8vXde5fY8 a tutaj zestaw do oczyszczania za 4 zł http://dlapacjenta.pl/sklep/product_info.php/products_id/6903 a tutaj coś co nie podlega refundacji , coś o czym się dużo nie mówi nic się nie mówi i całkiem blisko ,podobne placówki są odwiedzane w części przez chodzących tropów wypisanych już na smierc bo już nic nie można u nich zatruć i zniszczyć bo kto wcześniej uda się do „szarlatana”” znachora”” szamana” ?! mimo tego efekty są imponujące, zmartwychwstania to dosłowny” CUD ” https://gerson.org/gerpress/tag/gerson-clinic-in-hungary/ ta metoda i podobne to nie tylko nowotwory ! jest cala lista schorzeń które wynikają z całej palety trucizn i niedoborów to w tym temacie „służba zdrowia” powinna być najbardziej aktywna , bo to jest służenie zdrowiu !!! ale jak widzimy są objawy oburzeń tak jak kiedyś, niedawno Bruno Grening tutaj odnosnie zapalenia stawów , co się przekłada na dziesiątki tys inwalidów gdzie metoda Gersona jest nieubłagana a inwalidzi muszą iść na kursy tańca aby się wreszcie „wyszaleć ” http://info.kopp-verlag.de/medizin-und-gesundheit/gesundes-leben/mike-bundrant/arthritis-nach-der-gerson-methode-heilen.html
Masz racje Alex!
Masz w Pernille racje Alex
” w interesie lekarzy, nie jest zdrowie pacjenta, w interesie ich jest utrzymywanie pacjentów w ciągłym stanie chorobowym” – jestem lekarzem i jestem oburzona wypowiedzią tego pana. Będę tego człowieka omijać dużym kołem, skoro mnie nie zna, a tak mnie oczernia. Jeśli widzi , ze ktoś z lekarzy tak postępuje, to proszę nazwać go z nazwiska, a nie oczerniać wszystkich. Sorry dalej nie będe oglądać, bo krytykowanie wszystkich lekarzy, uogólnianie, wkładanie wszystkich do jednego worka jest żenujące i gardzę takimi ludźmi.
Szanowna Pani Rozczarowana, a ja jestem rozczarowany Pani brakiem logicznego myślenia. Zamiast jednak wyjasniać, podam więcej przykładów:
– w interesie dentysty jest aby ludzie mieli niezdrowe zęby,
– w interesie mechanika samochodowego jest, aby ludzie mieli chore samochody,
– w interesie naprawiacza pralek jest, aby ludzie mieli chore pralki,
– w interesie służby drogowej jest, aby psuły się drogi,
– w interesie producenta broni jest, aby ludzie toczyli wojny,
– w interesie producenta trumien jest aby ludzie umierali.
Pisać dalej, czy już Pani rozumie? A niby kogo obraża dr Pokrywka? On mówi jak jest, więc co Panią w tym obraża?
Ja uważam, że większość ludzi wykonuje swoją pracę najlepiej jak potrafi, zgodnie ze swoją wiedzą i umiejętnościami. Nie wiem, dlaczego Alex nie ufasz ludziom. To znaczy, że nie masz szacunku do nich, nie mówiąc już górnolotnie o miłości do ludzi.
To, że wracamy do mechanika, dentysty etc, to tylko świadczy o zużywaniu się sprzętu, braku niezbędnych substancji w organizmie itd itp. Jak wiemy każdy ocenia świat przez pryzmat siebie. To nie świadczy o Tobie dobrze.
Jak to nie ufam ludziom? Przeczytaj sens tego co napisałem:
– „w interesie dentysty jest aby ludzie mieli niezdrowe zęby” – przecież to wcale nie znaczy, że dentyści są źli. Oni pomagają ludziom. To tylko znaczy, że to leży w ich interesie finansowym. Problemem jest system finansowy, w którym żyjemy, a nie ludzie, którzy chcą pomagać innym w ich problemach. Tak, masz rację, każdy ocenia świat przez pryzmat siebie, więc się dziwię, że stwierdziłaś, że ja oceniam kogokolwiek. Ja nie oceniłem żadnego człowieka, tylko logicznie napisałem jak wygląda ten system, w którym żyjemy.
Alex napisał : ” Ja nie oceniłem żadnego człowieka, tylko logicznie napisałem jak wygląda ten system, w którym żyjemy ”
……………………………………………………………………………………….
Tak. Napisałeś napisałeś logicznie jak system wygląda. Tylko, że jest jeszcze kolejna strona tego samego medalu, oprócz tej całej ”logiki”. W ten sposób co napisałeś ZATWIERDZIŁEŚ to w zbiorowej świadomości, której jesteś nieodłączną częścią. I ten system będzie trwał dalej i realizował się zgodnie z tym w jaki sposób postanowiłeś go widzieć i uważasz, że taka jest o nim prawda ?
Ludzie nie potrafią zrozumieć tego, że to co myślą, że jest prawdziwe – tworzy właśnie tą rzeczywistość i tak ona wygląda. Trzeba czasem dosłownie na łopacie podsuwać pod nos dowody i argumenty, że tak właśnie jest.
Udowodnił to już dawno Masaru Emoto, a każdy to może to doświadczenie zrobić sobie sam.Wziąć dwie szklanki wody
o jednej myśleć pozytywnie, a drugiej myśleć negatywnie.
Następnie w zamrażalniku lodówki zamrozić, a potem wyciągnąć i pooglądać. I co mamy ? No co mamy ?
Ano, struktury wody zmieniły się i to zgodnie zgodnie z tym co o tej wodzie myśleliśmy….!!!
Czy, to niby dotyczy tylko wody ? A, niby dlaczego ?
Dotyczy wszystkiego ……
Jeśli tak myślisz o systemie i taka miarką go mierzysz jak właśnie napisałeś, to na pewno on się nie zmieni, lecz będzie sobie trwał dalej w najlepsze.
”Boże Kochany” tyle się pisze, tyle się mówi, nawet ile tu było prelegentów, którzy wskazywali na to, że należy zmienić sposób w jaki patrzymy na rzeczywistość, bo w jaki sposób na nią patrzymy i w jaki sposób ją diagnozujemy, to taką ją właśnie Tworzymy ponieważ – (świadomość-umysł) jest ponad materią…..!
Więc, jak chcesz zmienić system ? Chcesz go zmienić w ten sposób, że to co widzisz i słyszysz Twój umysł wierzy, o tym systemie, że to prawda ?…! Jaka to prawda ? Na czym ona polega i w czym jest wyrażona….?
Jak jest wyrażona ? Ano tak : Alex pisze – ”problemem jest system finansowy, w którym żyjemy”
Problem, to problem. Czyli, dalej tkwimy w problemie….skoro sami postrzegamy coś jako problem ……
Czy, mówienie, wskazywanie, powtarzanie – tu jest problem, tam jest problem kiedykolwiek coś zmieniło ? To co jest problemem nie jest problem, lecz tylko wynikiem myślenia, że coś jest problemem. Jeżeli będę myślał, że mam problem z napisaniem tego komentarza, to raczej pewne, że go nie napiszę, albo będę miał problem z jego napisaniem…..
Czy, nigdy nie słyszałeś, że w tworzeniu nie chodzi oto, żeby stać i pokazywać palcem problem, tylko chodzi oto, aby przenieść swoją świadomość poza problematyczne obszary, bo tylko tam znajduje się potencjał do zmiany.
Więc, na czym polega ten niby ”problem” – system finansowy w którym żyjemy ?
Pozostaje jeszcze najważniejsza kwestia do rozwiązania ? Dlaczego tak myślisz ?
Odpowiedź jest tutaj w audycji NTV u Zagórskiego :
https://www.youtube.com/watch?v=Yr-zq6RhDaI
Szanowna Pani Rozczarowana, skrytykowała Pani kogoś kto „skrytykował „lekarzy ,ale sama Pani wspomina o; cytuje „jednego worka ” czyli jest to rzeczywistość że w tym worku są rożne interesy ,wiec to w Pani interesie byłoby szukać i wskazywać takowych „rzeźników ” ale o tym nic oczywiscie Pani nie wspomina i raczej nie wspomnie .!? wiekszosc z Nas wie doskonale jak funkcjonuje „służba zdrowia ” wiec stosujemy przysięgę Hipokratesa nie szkodząc sobie przynajmniej dlatego omijamy z daleka, coś takiego „daleko od noszy ” mówi Pani że jest Lekarzem ok , zazwyczaj pod latarnia najciemniej , ja z doświadczenia i obserwacji wiem że wiekszosc ludzi -pacjentów którzy weszli w wir leczenia połykając setki „reklamówek ” środków „leczniczych ” a pod koniec roku otrzymując przeróżne zabiegi z kontraktacji bo plan to plan i kasa po prostu, gryza ziemie ? nasuwa się chwila zamyslu czy to jedynie przypadki i niestosowne spostrzeżenia ? a może nowe metody ? bo trzeba byłoby być naiwnym że słynna afera z Lodzi była jedyna enklawa w tym „jednym worku ” i byłoby to żenujące żeby nawet dla zasady nie gardzić takimi ludźmi , ja wyznaje zasadę chcesz być zdrowy to omijaj z daleka” lekarzy ” wole uzdrowicieli kogoś kto mnie uzdrowi jak będzie taka potrzeba ., mój znajomy poszedł do lekarza leczyć wyleczyć ,cukrzyce , niestety lekarz zwierzył się ze też jest chory na cukrzyce „Quo vadis?”
@ Rozczarowana. Przyznaję Pani rację. Bowiem jest tak jak Pani pisze – uogólnianie i wsadzenie wszystkich do jednego worka jest błędem logicznym.
Są to ( memy ) istniejące w umysłach ludzi i prędzej, czy później ktoś je wypowiada, po to by niejako usankcjonować swój światopogląd i swą negację.
Aby, zobrazować te błędne twierdzenia (argumentum ad ignorantium) powołam się wprost na J.Ziębę, który podając przyczyny nie raz powiedział : mamy wspaniałych lekarzy, lecz mają oni związane ręce. Są zmuszani do działania wg ściśle określonych procedur, a jeżeli nie dostosują się zabierane są im prawa do wykonywania zawodu. Istnieje podziemie lekarskie ratujące ludzkie życie i sam J.Zięba podawał przykłady ”
Wnioski są jednoznaczne : lekarze funkcjonują w trybach nazwijmy – totalitarnego młyna.
Wiele niekorzystnych implikacji pojawia się dalej. Krzyczy się, że lekarze w Polsce są niedoedukowani. Ale, jak znowu rzekł J.Zięba – przyglądnijmy się czego uczy ich Akademicka Nauka i kto ustawiał program nauczania, że często nie wiedzą podstawowych rzeczy. Możemy pójść dalej. Spróbujmy dowiedzieć się
czegoś ze współczesnych badań i sięgnijmy do PUB-MEDU, a zobaczymy jak PUB-MED jest cenzurowany.
Nakręcanie spirali nieufności, uprzedzeń do ludzi, wrzucanie wszystkich żywcem do jednego worka, zarzucanie im obskurantyzmu – blokuje otwarte myślenie i odważne stawianie pytań. Brzmi to groteskowo w świetle logiki, gdzie zamiast poszukać głębszych przyczyn, zamiast argumentować, polemizować atakuje się personalnie ludzi i ich wiarygodność.
Jak najbardziej należy się zgodzić, że istnieje pewna część środowiska lekarskiego, które traktuje pacjenta jak obiekt sformatowany. Ale, przecież należy oddzielić rzeczy ze sobą, oddzielić stronę lewą od prawej, a nie stosować do podcinania gardeł typową Brzytwę Ockhama.
Jakie to logiczne myślenie, że w interesie mechanika samochodowego jest, żeby ludzie mieli chore samochody ? One i tak są chore, psują się na potęgę i trzeba się co najmniej tydzień, albo dwa umawiać na naprawę, bo mechanicy nie wyrabiają, a jak co niektórzy mówią mają już serdecznie dość tych złomów.
Jakie to logiczne myślenie, że w interesie producenta trumien jest żeby ludzie umierali. Ludzie i tak umierają i umierać będą niezależnie od interesu producenta trumien.
Ale, to w interesie ludzi jest, aby producenci trumien mieli w tym interes, bo inaczej nie będzie w czym ludzi pochować.
@ Astre „uogólnianie i wsadzenie wszystkich do jednego worka jest błędem logicznym.” mówimy o patologi całego systemu , przecież widać że jest zgniły do szpiku to tak jak z religia jest kilku z powołania z dobrymi intencjami ale co z tego ?! to na tym gruncie te wszystkie syfy maja, muszą ,egzystować ? a Ta Pani przepuszczam dla zasady to zrobiła „oburzenie” nie odniosła się do terapii ale konkretnie zanegowała Kogoś kto wykonuje te terapie bardzo sprytne posuniecie „dwa w jednym ” skoro Wszyscy w jednym worku to niech Ta Pani wskaże na swoim podwórku te czarne owce ? oraz tych porządnych ? niech wskaże zawartość tego worka ? całej istniejącej patologi w medycynie , ale zapewniam że tak się nie stanie , a na końcu się dowiemy że wszystko jest w porządku .co do trumien , gdyby teraz przedłużyć ludziom życie o 50 lat to producenci trumien byli by bezrobotni , ich zmartwieniem jest jak towar im nie schodzi zgadza się ? tak jest jak Alex napisał , fabryki broni oferują swoje usługi w zapalnych punktach ziemi aby sprzedać towar nawet wywołują konflikty aby zapotrzebowanie wzrosło ,”w interesie dentysty jest aby ludzie mieli niezdrowe zęby,” to cały przemysł uzależnień oczywiscie celowych ,misterna siec warta miliardy ,już kilka razy ,kilku producentów w jakimś stopniu wyprodukowało cudowne pasty do zębów ,ale zrobiono wszystko aby ograniczyć ilosc odpowiednich składników ograniczyć sprzedaż uzależnić te firmy wykupić zniszczyć a wszystko idzie i poszło w zapomnienie .jest tak niemal ze wszystkim dużo ludzi żyje w przekonaniu że jest inaczej do czasu jak sami nie staną się ofiara systemów , gdy żyją w względnym spokoju komforcie to są doskonale znieczuleni obojętni ale gdy sami staną się ofiara to się zaczyna horror , szukają wtedy sprawiedliwosci ogłaszają to światu nagle pojawiają się na alternatywnych stronach ,
Astre niema sensu szukać na powierzchni tego co dobre niedobre , sensownym jest wskazywać patologie w systemach , bo nie będzie końca z obrażonymi ,oburzonymi itp bo patologia sama w sobie jest dniem powszednim , i zawsze usłyszymy to nie ja to oni to on. .Pan Zięba mówi co mówi ale to nic nie zmieni bo z kasy nikt tam nie zrezygnuje , jeżeli jest kontrakt na 100 rozruszników serca , bilans placówki w innych zabiegach ujemny to co sadzisz ? ilu pacjentów otrzyma diagnozę – propozycje i dziwnym trafem jak kontrakty się kończą a tu tyle do zainstalowania .
czyli wszystko sprowadza się do czego? do pieniędzy.
– mechanik ma dość tych gratów, ale robi to dla pieniędzy, bo potrafi
– lekarz ma dość tych zdechlaków, ale nie zaryzykuje ciepłej posadki i dyplomu od systemu…
frazes, za pieniądze ksiądz się modli, za pieniądze lud się podli… he, pierwsze największe, nawet litera w zdaniu. jak by kto nie wiedział że po kropce zaczyna się nowe 😉 …
chodzi o nasz system wartości i do tego sprowadza się gra. najpierw wyeksportować ten system wartości na zewnątrz, tym samym budując w nas brak, rozbicie i wyrwę nie do zaspokojenia … a później handlować wartością najwyższą, już nie człowiekiem a pieniądzem, duchem.
to się przekłada na wszystko, na nasze poczucie wartości, na nasze wartości, na systemy, na bankowość, na ubezpieczenia, na banki punkcików w niebie, to wszystko z tego wynika…
i nie da się tego zmienić inaczej, jak tylko przywrócić sobie wartość najwyższą, samego człowieka więc i siebie. tylko tak można odzyskać siebie w pełni a stary system przestanie istnieć. przestaną nam być potrzebne wyznaczniki wartości by nimi handlować na rynku pozycji w stadzie i swojej wartości… wszystkie problemy jakie były nie do ogarnięcia i nie do rozwiązania w obecnej hydrze same stracą rację bytu na wszystkich polach, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
jednym acz nie banalnym cięciem, nie zawsze trzymającym się zastanych i obecnych reguł: https://pl.wikipedia.org/wiki/Węzeł_gordyjski
to pieniądze są problemem, samo pojęcie handlu choćby i wymiennego. ale trzeba wziąć tabletkę od morfeusza 😉 …
odszkodowanie za to, co zrobili mi lekarze jak ty pokryłoby koszty bardzo dobrego życia w Stanach, gdybym tam własnie mieszkała. ani raz!!!! nie bylam w szpitalu, żebym nie wyszła bezpotrzebnie okaleczona do końca życia, na co mam dowody w postaci wyników badań. więc idź sobie żyć dalej w swojej bance.
seja, to była replika do postu, który zniknal, od lekarki
W Polsce nie mozna kupic Slippery elm.
Ciekawe w Australi bylo to takie tanie . Jest niezwykle neutralizujacy proszek dla zoladka i trawiennego systemu . Ja mysle , ze jest lepsze od wielu innych korzenno -korowych produktow .
Kombinacja
marshmallow root, slippery elm, plantain( babka ) and cornsilk bardzo leczacy dobrze wymieszany .
Witam, mam takie pytanie: W wywiadzie dr. Jan Pokrywka twierdzi iz 100% metody nie ma… a np dr George Ashkar twierdzi iz jego metoda (o ile nie jest pacjent na skraju wykonczenia i „pociagnie” jeszcze pare dni) jest 100u procentowa. Jakie jest Wasze zdanie…
Prosze odp i gory dziekuje – pozdrawiam!!! 🙂
Nie ma metody „leczenia” raka, bo nowotwory to sensowne programy Natury – polecam film na YT na ten temat „5 Praw Natury – trzecia rewolucja w medycynie”.
„Lekarstwem” są bakterie, które są naturalnymi likwidatorami nowotworów.
Iwona ” trzecia rewolucja w medycynie” ” sensowne programy Natury ” te programy to odpowiedz na trucizny na niedobory , pewnie ze sensowne jak podlejesz roślinę trucizna to ona musi się zdegradować , nowotwory to odpowiedz ze brakuje tej natury , powiedz to chorym którzy nieświadomie nałykali się toksyn trucizn i wyjałowionego pożywienia itp , że to sensowny program i niech „zdychają” w spokoju , takie propagandowe filmy programy maja swój cel aby uśpić czujność i zdać się na „autorytety naukowe” Pozdrawiam
Nie obejrzałam do końca, bo czuję, że znowu wciska mi się coś do kupienia, w dodatku w zawyżonej cenie. Chlorek magnezu pod nazwą Sól ojca Beno 80 g. kosztuje 28 zł (http://www.red-ox.pl/produkty/9-sol-ojca-beno.html) a można kupić 1 kg za 22 zł.(http://sklep.mlynoliwski.pl/p/1761/736/chlorek-magnezu-szesciowodny-farmaceutyczny-1-kg-chlorek-magnezu-farmaceutyczny-witaminy-i-mineraly.html ). To nie jest uczciwe.
To prawda, że 1kg chlorku magnezu kosztuje 22 zł.
Tylko jeszcze zwróć uwagę na to skąd pochodzi ?
Ano, ten za 22 zł pochodzi tylko z Chin.
Dwa lata temu kupiłem z Rosji i zapałciłem 57 zł za 1kg.
Mam jednak pewne wątpliwości co do Chińskich produktów, a Ci internetowi handlarze, którzy cuda wypisują o jego czystości niech pokażą rzetelne wyniki badań, a nie cytują na zasadzie kopiuj/wklej od Chińskich korporacji.
Przy okazji – umieralność na raka w Chinach jest największa na świecie.
Powód ? Potwornie skażone środowisko z tytułu wszechobecnego spalania węgla kamiennego, które od wielu lat jest podstawowym paliwem. Warto zapoznać się z badaniami importowanych chińskich orzeszków, gdzie wykazano ponad 600 razy dopuszczalne granice skażenia w tych produktach.
W świetle powyższego dziekuję za chińskie orzeszki i za chlorek magnezu dopóki nie zobaczę rzetelnych badań co się w tym znajduje ?…!
Chciałam wczoraj zamieścić tutaj link do witaminy C liposomalnej dr Mercolii o 60% tańszej, ale niestety Alex usunął mój link… Dr Mercola to amerykańska dobra sprawdzona firma, nie chińska.