- lipiec 2015 na świecie i w Polsce
- przebudzanie się nacjonalizmu
- data 13 września 2015
- cykl shemitah i dalsze cykle 7-letnie
- kwestia wynoszenia się banków zachodnich z Polski
- podział państw słowiańskich na mniejsze kawałki
- czy Ukraina się rozpadnie
- czy Rosja się rozpadnie
- czy Rosja i USA mają odrębne kontakty z obcymi cywilizacjami
- co dobrego obecnie dzieje się w Polsce
- antypolska propaganda na świecie
- odszkodowania dla Żydów
- transhumanizm i czipowanie ludzi (zobacz też filmik Facebook.com/SithTV/videos/906885012690074)
- intencje twórców smug chemicznych (chemtrails)
- kontrola umysłu (mind control)
- czy we Wrocławiu robi się dużo doświadczeń związanych z mind control
- co się wydarzyło w roku 1000 podczas zjazdu w Gnieźnie
- jak umarł Bolesław Chrobry
- emigracja młodych ludzi z Polski
- podatek katastralny
- intencje Niemców i Rosji w stosunku do Polski
- przepychanki USA – Rosja
- czym jest Kronika Akaszy
- czy Księżyc jest pusty w środku i czy jest tworem sztucznym
- kto mieszka na Księżycu
- czy Ziemia jest pusta w środku
- niemiecka ekspedycja 1938/39 na Antarktydę
- ekspedycja admirała Byrda na Antarktydę w 1947
- do czego miał służyć kompleks inwestycji w Riese (Rzeczka)
- helisy DNA
- sumeryjskie tabliczki gliniane
- archeologia południowej Afryki
- do czego służyła Wielka Piramida w Egipcie
- piramidy na Krymie – https://youtu.be/mvs7CMj9J-I
- związek budowli na Marsie z Avebury w Wielkiej Brytanii
- co się dzieje ze świadomością ludzką po opuszczeniu ciała
- iluminacka Astana – nowa stolica Kazachstanu
- różne rasy ludzkie na Ziemi
- kreacja a oczyszczanie
- budzenie kreatora w sobie
Facebook.com/pages/Monika-Sunflower-Jakubczak
www.MetodaDDW.pl
Tags: rozwój duchowy, rozwój świadomości
No i ? sprawdza się powoli bardzo wiele.Wiem,że Monia wie, co mówi, parę lat temu miałam przyjemność konsultacji, która odmieniła moje życie i nadal odmienia.Zaznaczam, że Monia sprawdziła,czy wymyślonym przez siebie sposobem prawidłowo się oczyszczam i sama była zaskoczona,ze skutecznie to robię – piszę o tym,by podkreślić,ze nigdy nie narzucała swoich metod,jeżeli czyjaś praca nad sobą była skuteczna – tylko wspierała.Wspaniała, ciepła Istota, która potrafi trafić do człowieka i czasem z humorem „nakrzyczeć”, by ktoś wziął się do roboty ze sobą 😉 Tęsknię za audycjami Cafe de Flore z Renią również !!! pozdrawiam ciepło
Alex mogłeś zapytać czy Angela Merkel jest rosyjskim agentem?
Pani Moniko, jak pani pięknie mówi. I jak pani pięknie odpowiada na te pytania.
Tekst Alexa z fluorem w szyszynce, mistrzostwo świata!!!!!!!! Chyba 42 min.
Interesujące, uważam, że warto było poświęcić czas na ten wywiad.
Pani Moniko, szacunek 🙂
witam, dzisiaj 22.09.2015 po raz drugi odsłuchałam rozmowę z Moniką- szacunek dla p.Moniki za widzenie …. dzisiaj słowa o kulminacji i budzącym się nacjonaliźmie mają TAK DUŻE ZNACZENIE dla wszystkich naokoło i w Europie – w momencie zalewu Europy przez imigrantów. Pierwszy raz odsłuchałam audycję chwilę po jej wrzuceniu do internetu , powiem szczerze – wtedy ten wywiad nie zrobił na mnie wrażenia, bo dlaczego akurat nacjonalizm miałby być tak ważny dla Polski w tym roku, a tu masz!… minęło kilka miesięcy i wszystko jasne….
cykl shemitah i dalsze cykle 7-letnie bracia starsi wierze siedzą w tym od dawna wszystko według planują .
Nie potwierdzam ale także nie zaprzeczam.
Jasnowidzenie to przywilej każdej istoty materialnej czy jak to inni nazywają niematerialnej.
Ludzi o zdolnościach ponad przeciętnych jedni nazywają Jasnowidzami inni Medium.
Nie można poddawać się sugestią przekazów medialnych ponieważ każde medium
musi samodzielnie oceniać stan faktyczny jaki go otacza.
Fakt co do moich spostrzeżeń ludzie są bardzo wygodni i jeżeli nie mają potwierdzenia
co do swoich nabytych doświadczeń, kierują sie wygodnictwem , czyli potwierdzeniem
swoich przypuszczeń lub zainkasowanej wiedzy medialnej, czyli szczepionki
co do swoich odczuć jasnowidzenia. owszem jasnowidzenie dzisiaj jest pewnym pierwiastkiem
lęku ludzi którzy uważają że są gorsi w swoim mniemaniu.
Bardzo mnie zaintrygowało odniesienie do KABAŁY dlaczego do KABAŁY?
Ja odpowiem moimi słowami żadna religia przekazywana przez człowieka nie może
służyć człowiekowi jako społeczeństwu ale dla jednostki owszem …
Opiszę moje doznania z przed kilku laty co do Polski, rozumiem pewne zaniepokojenie
ludzi we Wrocławiu ale jest to fakt który dąży do potwierdzenia.
Nie można być jednocześnie dzisiaj narodowym Polakiem kiedy w przeszłości się nim nie było ?
Niższe pobudki ludzkiego JA pragną dóbr materialnych to normalne i tu się objawia samoistne
stwierdzenie że pewne jednostki bojąc się dzisiaj o dobro materialne stwarzają iluzję zatroskanych
o dobre jutro ogółu ludzkości.
Ja nigdy nie widziałem tego w ten sposób – 2015 to okres prób i błędów 2016 to raczej droga
do ukojenia ale nie można tego powiedzieć w 100% ponieważ pewna głodna Swora chciwości
może obniżyć pułap do 99 może 90% a ile to nie wiem.
Brawo dla pani:) ja tez nie ogladam telewizji, i pozytyw dobrze sie z tym czuje. Pozdrawiam
Niech Paweł K. weźmie Panią Moniko na swego doradcę po zwycięstwie 13 września – to będzie przełom w świecie, przynajmniej naszym polskim. Posiadasz Pani Moniko pewien…talent „polityczny” w takim jakby…gawędziarstwie; trochę transmutacji przekwalifikują’cej 🙂 i będzie polityk jak Talala 🙂
Pozdrawiam, jestem pod urokiem oratorstwa wywiadowczego…:) Wywiadowczyni
Prowadzący także OK! 🙂
„pewne narodowosci” ktore zyja z Polakow ale nie czuja sie im nic winne juz sie tak „rozgościły” na terenach Polski dzięki rozdawnictwu paszportów przez sikorskiego, podstępnym umowom komorowskiego ,kaczyńskiego,kwaśniewskiego i millerow że juz żyja lepjej jak moi rodacy utrzymujacy te watachy zaproszonych do Polski przez politykierow pasozytów utrzymywanych przez NAS .TO TRZEBA ZMIENIĆ POKOJOWO LUB SIŁĄ.
Pingback: Z jasnowidzką przy kominku – Monika Jakubczak | Poszukiwania Duszy
Na początek pytanie do wszystkich krytykantów: Kto z Was wogóle nie ogląda TV? Ups!
Mariola, Kata, Ireneusz, Aga, Tosza, Franciszeki i inni.. .
Anonimowość pozwala na bardziej radykalne wypowiedzi prawda??? Dobry wywiad, sympatyczny Aleksander sprytnymi pytaniami próbował wyciągnąć od Pani Moniki konkrety, daty, dla słuchaczy spragnionych sensacji, teorii spiskowych. Ci którzy oczekiwali sensacji i konkretów, zawiedli się. Ci którzy potrafią słuchać, czują Panią Monikę, usłyszeli konkrety pomiędzy wierszami.
Słuchałem wszystkie audycje „Cafe de Flore” i cenię je, ale to już nie ten poziom. Pani Monika też jest na innym wyższym poziomie, subtelniejszym i wie, że nic do końca nie jest przesądzone, a mówienie konkretów programuje nas. Przyszłość jest zależna od każdego z nas i od pracy nad sobą. Przecież łatwo jest powiedzieć: „co ma być to będzie” , zwalnia to nas z odpowiedzialności za nasze życie i można nic nie robić tylko narzekać, krytykować… Niektórzy pozostali na poziomie „Cafe de Flore” inni „Telexpresu” jeszcze inni bułgarskiej Wangi 🙂 . Powtórzę zdanie jeszcze raz: anonimowość pozwala na bardziej radykalne wypowiedzi, prawda? Pozdrawiam Paweł Mężyński Żarska Wieś, obecnie Spalding UK.
Dokładnie tak samo myślę 🙂 Asia
Ten filmik na facebook to jest tylko animacja projektora podłączonego do telefonu przez bluetooth jak google watch itp. Chłopaki nie przemyśleli dobrze prezentacji gdyż opcje w dolnej części projekcji powinie być przesłaniane przez palec i nie być widoczne.
PS Fajny wywiad 🙂
Panie Alexie, kolejny wspaniały wywiad, w którym pytania są o wiele ważniejsze i bardziej nurtujące niż odpowiedzi… brawo! Marzy mi się taki wywiad, w którym Pan zadaje podobne pytania i sam na nie odpowiada – myślę, że wszyscy byli by zachwyceni, pozdrawiam, darcon.
CO DO CHEMITRAILS!!!! JEST UKRYWANE W TYCH TRUCIZNACH WYWALANYCH NA NASZA GLOWE
ZNAJDUJA SIE PSYCHOTRONICZNE GENERATORY JAKO CZASTECZKI ABY WZMOCNIC CIEMNA LEWOSKRETNA ENERGIE MATERII I ZACHOWAC LEWOSSKRETNE POLA TORSYJNE CIEMNEJ
SATANISTYCZNEJ ENERGII NA CALYM SWIECIE.TA TRUCIZNA NIE TYLKO ZATRUWA
LECZ ROBI Z NAS PSYCHOTRONICZNE GENERATORY WZMOCNIONYCH NEGATYWNYCH ENERGII KTORE MAJA ZA ZADANIE NASZ ENERGETYCZNY SYSTEM JAK I KOMORKI CIALA ZMUSIC DO OBROTOW LEWOSKRETNYCH ABY BYLY JAK NAJBARDZIEJ KOMPATYBILNE Z CIEMNA ENERGIA
I BY MOC MIEC PELNA KONTROLE NAD ISTOTAMI LUDZKIMI NA CALYM SWIECIE
W TYM CZASIE W KTORYM ZYJEMY POLA TORSYJNE NA CALYM NASZYM SWIECIE JAK I ENERGIA JUZ KRECA SIE W PRAWA STRONE TO ZNACZY KOMPATYBILNIE Z NASZYMI CIALAMI ERNERGETYCZNYMI:POPROSTU CHCE SIE DALEJ NAS KONTROLOWAC DEGRADOWAC I ZASTOPOWAC NA TAK DLUGO JAK TO JEST MOZLIWE NASZA TRANSFORMACJE POZYTYWNE JEST W TYM ZE TA TECHNOLOGIA POZOSTANIE BEZ JEJ OPERATOROW BEDZIE SZYBKO USUNIETA
Nie wiem jak inni, ale jak widzę że ktoś maluje dużymi literami aby być zauważonym, to nie czytam. Zwyczajnie trudno się czyta, wolniej. Albo cierpię na wtórny analfabetyzm 🙂
Alex, właśnie udowodniłeś, że każdy, kto tu regularnie zagląda, byłby świetnym jasnowidzem. Zaproś więc kolejnych dziesięciu w miarę oczytanych w literaturze ezoterycznej i losowo wybranych jasnowidzów do swojego kanału. Porozmawiaj, o czym chcesz. Obejrzyjmy sobie, czemu nie, wesoły festiwal wróżenia z fusów.
A ja życzę prowadzącemu mniej pożądań sensacji a więcej empatii i płynącej z niej sztuki dostosowania tematyki i pytań do zapraszanego gościa. 🙂
Bardzo dobre pytania i niestety słabe lub żadne odpowiedzi.
Hmmmm…. Delicious 😉
w sumie to śmiesznie wyszło z tym wywiadem 🙂
Ci, co pamiętają Cafe de flor, oczekiwali, że będzie to coś w ten deseń. A ci, co najpierw przeczytali punkty wypisane pod wywiadem, oczekiwali, jakie będą odpowiedzi Moniki na te zagadnienia (no a przecież wiemy jakie, bo te tematy są już tak wymemłane, tyle razy się je przemielało, i tyle osób już o nich „jasnowidziło”..). A ona przyszła i rozpieprzyła te projekcje w drobny maczek 😉 Bo to już nie jest ten sam człowiek, jak „z czasów” audycji z Renatą, to Ad 1, a Ad. 2 to aż bije po oczach, że te tematy wybrzmiały, wyszły poza skalę jej zainteresowań. Ja pomyślałam, że skoro to wywiad z Moniką, to będzie już o tworzeniu, o nowych sprawach i też się trochę rozczarowałam haha.
Tak sobie myślę, że to zmarnowany czas, nie te sprawy zostały poruszone, które mogły być, i mogły coś fajnego wnieść. Też przymknęły mi się oczy w trakcie słuchania, ale to nie ma nic do rzeczy z tym, czy dar jasnowidzenia się rozmył czy nie, to tylko treści nie były dla mnie interesujące.
Wydaje mi się, że coraz więcej osób już odchodzi od tematów „spiskowych”, one trochę przebrzmiewają. Teraz chciałoby się wreszcie posłuchać o tym, co dobre nadchodzi, jak w tej rzeczywistości jaka nas otacza podnieść jakość swojego życia. Ot co.
Pozdrawiam Monikę, Jarka i Aleksa.
Ciekawe czy Pan Jackowski dałby się namówić na tego typu wywiad? 🙂 Pytania bardzo ciekawe i prowadzenie Alexa jak zwykle świetne 🙂 Pozdrawiam
Masz Jackowskiego na Tagen.tv
niech to szybciej się stanie, bo na Podlasiu tych małych rolników za chwilę uduszą – „Express reporterów”: rolnicy kopią ziemianki dla świń, żeby je schować przed eurokołchozem. Dziadek mi mówił, za mamy doświadczenie, bo za okupacji też tak było 🙁
Bardzo mało konkretów w odpowiedziach 🙁
Pani Monika fajnie mówi, skupia się na tym co jest realnie ważne, no ale osoby chcące konkretne informacje, czy wiedzę będą niepocieszone. Podobnie miłośnicy teorii spiskowych;) Z tym, że ta wiedza niewiele wnosi, być może dlatego się nie pokazuje obrazowo. A pani Monika jako całkiem świadoma osoba, nie ma potrzeby aż tak w tym drążyć, bo sama czuje, że nie ma to sensu.
Moniko Droga…
Odnośnie Kroniki Akashy…?
Rozumiem, że każdy wypowiada twierdzenia, aby niejako usankcjonować swój światopogląd. Niemniej Kronikę Akashy nie da się określić, lub zdefiniować za pomocą społecznych memów, czyli tzw. potocznie rozumianych wzorców informacyjnych …
Dzieje się tak tylko wtedy, gdy w swej argumentacji stosujemy przesłanki oparte na samych słowach.
Stąd też powołam się na słowa samej Gabrielli Orr : ” Kronika Akashy nie jest tym czym jest, a więc nie jest tym, co o niej myślisz i nie jest tym co robisz odczytując np z niej dane /informacje.
Jest Ona tym kim Ty jesteś.
Lecz, Tym kim jesteś nie oznacza lepszy, gorszy, mądrzejszy, głupszy, wartościowy, lub mniej wartościowy itp…itd…
Oznacza, tylko inny …
Jako ten, który u Ciebie stawiał pierwsze kroki perception of pure consciousness… pozwoliłem sobie niejako
na powyższe przypomnienie….
Pozdrawiam gorąco Monikę i Jarka i może kiedyś do Was jeszcze przyjadę….z nową porcją informacji
i w oczekiwaniu na to co się wydarzy ? 🙂
Krzysiek
właśnie o to chodzi, bardzo by było dobrze dla nas, zwłaszcza dla przeciętnych ludzi, byśmy przestali sie oglądać na, Amerykę a Ameryka zaczęła sie oglądać na nas Jestem dietetykiem wegetarianką od 20 lat i ciesze sie że wegetarianizm rozkwita. bo to też efekt wzrostu wibracji i świadomości ludzi oraz powrotu do tradycyjnego rolnictwa. Co do wyższości energii tworzenia nad energia oczyszczania to też bardzo bym chciała, by zadziałało już jak najszybciej nie tylko w moim życiu ale równiez i w kraju i w życiu pojedyńczych ludzi
Widzac ze pojawil sie wywiad z Pnia Monika ktora dotychczas z cafe de flore bardzo lubilam ucieszylam sie bardzo….. tak po wysluchaniu hmm nie chce pisac zle i krytykowac bo nie jest to w moim stylu ale Pani Monika wogole nie przekonujaca wypowiedzi bardzo ogolnikowe i no kurcze wcale to nie bylo ciekawe….malo konkretow i jakby w wielu momentach jakby nic nie widziala ale by nie powiedziec tego wprost – wymigiwala sie w odpowiedzi – przykre to….
Świetny wywiad z dużą dawką pozytywnej energii.Dobrze się was słucha i przyjemnie ogląda.
Dziękuję.
Mam wrażenie że pani Monika mówi bardzo ogólnikowo, „uniwersalnie” i mało konkretnie.
Doam ino, co monisia je laska nebeska 🙂
To nie jest jasnowidzenie tylko wlasna wersja wydarzeń jako psychologa na podstawie wiedzy ogólnej o tym co sie dzieje na swiecie.Pani Monika nie powinna sie nazywać jasnowidzem.
Własnie stąd wynika większość nieporozumień w komentarzach. Zaznaczając, że się jest jasnowidzem, oczekuje się konkretów i …posypaaaałyyyy się uwaaaagiiii….
Bardzo ciekawe. Podobnie to odczówam.
Dodam że oni nie muszą już nas czipować zdecydowana większość mamy czip (i chce mieć jego nowe wersje) mowa tu o telefonach. Które już rozpoznają odciski palców, mają dwie kamery, mikrofon, mają nonstop połączenie z bankiem, lekarzem, TV, lodówką, drzwiami i zamkami, samochodem etc. I nawet jeżyli my nie mamy telefonu to zawsze ktoś z boku ma ”smartfona”
Nie potrzeba nam nic wszczepiać.
Wszyscy tzw. JASNOWIDZE, to bezposredni i bardzo czynni slugusi Kostuchow. Moja rada: Trzymajcie sie od takich stworow i ich tzw. PRZEPOWIEDNI (czyli koszczajowych MANIPULACJI UMYSLU) z daleka. Nie ma zadnych przepowiedni, za ktorymi nie stali by wasi panowie- Kostuchowie, ustawiacze/ rezyserzy waszego zycia na MIDGARD (-ich ZIEMI obiecanej).
Jest Jasnowidzenie i jasnowidzenie. Na 50% masz rację. Kostuchy docierają przez umysł. Gdy temu się poddajesz, zaczynają się konfabulacje i proroctwa. Jasnowidzenie, to widzenie na poziomie kwantowym w kontekście odbioru informacji. A proroctwo jest prawdziwe w konfiguracji: przepowiadający, słuchacz, tu i teraz. Po 5 minutach może proroctwo (nie musi) już się tak zrekonfigurować w wyniku kolejnych nieprzewidzianych zdarzeń, że jest bezwartościowe. I teraz zależ z jakiego zasięgu widzisz. Ogromny zasięg (poziom) miał np Nostradamus.
Jasnowidzenie – prawidłowe, to żadne czary a poziom kwantowy informacji – czysta fizyka, nauka.
„Incognito”; Nie robie moich wpisow po to, zeby zabawiac sie w demokratyczne dysputy. Nostradamus byl takze kontrolowany umyslowo przez Kostuchow. Robiac tzw. PRZEPOWIEDNIE i kreujac MARKE jakiemus PRZEPOWIADACZOWI, Kostuchy ustawiaja przyszle wydarzenia wedlug ich planow i zyczen.
Jak dziala ta technika ustawiania przyszlosc: Daj bio-robotom przepowiednie i przepowiadacza z wyrobiona MARKA, a wtedy glupie bio-roboty podswiadomie robia wszystko tak, jak bylo przepowiedziane przez slawnego przepowiadacza i zapisane przez niego w jego Swietej Ksiedze Przepowiedni.
Przy dlugoterminowych przepowiedniach, Kostuchy pozostawiaja sobie w przepowiedniach mozliwie duzy obszar do naginania przepowiedni wzgledem wydarzen, jakie w pozniejszym czasie zaistnieja (roznych interpretacji). Przy krotkoterminowych przepowiedniach natomiast, maja wiecej miejsca na przepowiednie PRECYZYJNE.
Przepowiadanie przyszlosci istnieje (i wiem jak technicznie funkcjonuje), ale nie na zniewolonych przez Koszczajow planetach. Wszystko wazniejsze/kluczowe jest tutaj kontrolowane, planowane z mniejszym, lub bardzo duzym wyprzedzeniem. Sprawiane jest jedynie WRAZENIE wolnych mediow, wolnosci slowa i czynu, wolnego jasnowidzenia, wolnego przechadzania po Astralu, zaglladania w swoja przeszlosc itp.
Absolutnie zaden uzywany przez Koszczajow JASNOWIDZ, nie jest tego swiadom, komu sluzy- i ze wogole sluzy komus innemu, jak sobie. -Na tym wlasnie polega koszczajowa KONTROLA UMYSLU na tej i na innych zniewolonych planetach. Oni doskonale wiedza jak to robic i sa w tym dobrzy, a Ty nie masz o tym zielonego pojecia. Ja natomiast, nie mam absolutnie zadnego interesu w oswiecaniu was.
Grzesiek
Masz rację, wiem o Nostradamusie. Proroctwa i przepowiednie to nic innego jak dostrzeżenie scenariusza ciemnej strony. Zastanawiam się tylko, skąd tyle lęku w twoich wypowiedziach. Jest jak jest na nasze życzenie. Fajna zabawa. Trzeba się wydostać ale gdzie ci się spieszy ? Masz czas 🙂 Zastanawiam się też, skąd wiesz, że nie mam o tych rzeczach zielonego pojęcia. To arogancja czy wszechwiedza ? Boisz się i denerwujesz. Nie masz też wyłączności na mądrość i wiedzę. Ucz się i współpracuj. Krzykiem i emocjami ciągle będziesz tkwił w takim stanie, tym bardziej, że to co kontrolują, obszar jaki kontrolują, jego zasięg i poziomy jest nie do pomyślenia. To mistrzowie manipulacji. Dlatego większym od nich mistrzem jest ten, kto się stąd wydostanie. I wszyscy się tego uczymy. A śmierć jedna więcej czy mniej nie zaszkodzi przy tak długim okresie zniewolenia. Same atrakcje 😀
Przepowiadanie skutków tego co jest teraz to panowanie nad czasem. To wiedza jakie są skutki podjętych działań.
Nie tylko jasnowidze przepowiadają, psychologowie czy lekarze też.
Przepowiadanie to oczekiwanie prawdopodobnych skutków podjętych działań.
Dziekuje za wywiad .
To ma być 23 września 2015 a nie 13
wg Stewarda Stwierdlowa 13 wrzesnia ma byc cos z pieniedzmi, upadek dolara? jakis kryzys ekonomiczny,ale nikt nic nie wie
raczej najpierw upadek euro, a dopiero potem dolara
Prawdziwa córka kaszczaja, dobrze zaprogramowana i uczynna. Powoływanie się na teorię DAR-WINA – to wyjątkowa „duchowość”. Łatwo. lekko i przyjemnie zarabiająca pieniądze. A czemu nie, jeżeli ludzie dają się obskubywać?
Ziemia – to nie miejsce rozwoju dusz, ale pułapka. Żadna dusza ludzka tutaj dobrowolnie nie przychodzi. Zacznijcie się interesować tym, jak się stąd wydostać, zamiast iluzją rozwoju swojej duszy na Ziemi.
Mam podobne odczucia co ty, to jest zakład karny i pułapka a nie jakiś rozwój, jak się już dusza dała raz skusić i postanowiła się tu wcielić to utknęła, a mówili że będą to wspaniałe wakacje a tu tylko do roboty gnają 🙂
Kazda dusza tutaj przychodzi dobrowolnie i jest to ewolucja gatunku. Jestesmy odcieci od reszty kosmosu z pewnego powodu, ale to nie jest zaden zaklad karny ani pulapka i spokojnie po smierci mozna stad spadac:). I ZAWSZE warto sie rozwijac…
Kristina, sprawdź, czy Twoja dusza się rozwija (cokolwiek to dla Ciebie oznacza) i czy się powiększa czy maleje. Będziesz wtedy wiedziała a nie przypuszczała. Zamiast powtarzać jakieś zasłyszane rzeczy na temat ewolucji gatunku i powodów odcięcia od kosmosu nas – kogokolwiek masz na myśli mówiąc „jesteśmy”, spróbuj stąd wyjść, kiedy umrzesz, a ja popatrzę jak „spokojnie stąd pójdziesz”. Napisz, o ile potrafisz jak najbardziej konkretnie i technicznie jak to masz zamiar zrobić, jeżeli to taki „spokojnie” i nikt tu Ciebie nie przetrzymuje wbrew Twojej woli.
Ja absolutnie nie powtarzam jakis zaslyszanych rzeczy, te wiadomosci mam nie z „tej ziemi”, ale niebede dokladniej sie rozpisywac, to nie ma sensu , pewnie uslysze „wariatka”, co prawda mam dowod na wideo, no ale mniejsza z tym. To wy „cudujecie” i wymyslacie co chwila nowe wiadomosci, ze strachu i z niewiedzy wlasnie… Ja wlasnie przeszlam oczyszczanie duszy, wiec wiem jak sie ma moja dusza:)))
cyt:
” Napisz, o ile potrafisz jak najbardziej konkretnie i technicznie jak to masz zamiar zrobić, jeżeli to taki „spokojnie” i nikt tu Ciebie nie przetrzymuje wbrew Twojej woli.”
odp:
Prawo rezonansu, przeciez w swiecie niefizycznym wystarczy pomyslec gdzie chcesz byc i juz tam jestes, nie ma ograniczen typu: autobus, samochod, samolot. Wiec gdzie zechcesz byc po smierci? Bo ja polacze sie z moim wyzszym Ja , to przeciez logiczne…
jak ktoś ciągle mówi o jezu o kochany jezu to niech sobie odpowie co ją przejęło co ja opanował i dlaczego nie odpowiada na pytanie które by mogły dać prawdę ludziom. ta pani jest przejęta .
Jakoś mam wrażenie ,że ta Pani niewiele wie tylko dużo mówi.Jak nie słyszała o jakiejś sprawie wcześniej to jest nieprzygotowana mentalnie i nie umie nic na ten temat powiedzieć więc zaprzecza jej istnieniu w ogóle.
Panie Alexy, proszę nie męczyć tej pani. Ma kłopoty z odpowiedziami. Po prostu nie wiele widzi, nie wiele wie. Lawiruje jak może. Przepraszam.
Pani Monika blyszczy pozytywna energia.Dobrze sie slucha takich ludzi,oni ciagna nas ku gorze. Pani Renaty tez chetnie znow poslucham.
Wspaniala dawka interesujacych informacji. Dziekuje.
Mam wrazenie, ze Pani Monika utracila czesc swojego daru, jej odpowiedzi sa niekonkretne, na wiele pytan (pierwsze 20 min) unika odpowiedzi, mam odczucie pewnego zamieszania energii. Pamietam wyklady z Cafe de Flore, to byla zupelnie inna jakosc i czulam wowczas silny rezonans z tym co mowi
Pingback: Z jasnowidzką przy kominku – Monika Jakubczak |
Tego sie nie da słuchać. Pani jasnowidzka nie potrafi na żadne pytanie Alexa odpowiedzieć, gdyz żenująco brakuje jej wiedzy i jasnowidzacego natchnienia. Szafuje słowem fraktal, nie znając kompletnie jego znaczenia, ewolucję zamieniła na ewalucję, haha! Zenada!
Dokładnie, tez tak to widze. Pytania Alexa były świetne i ciekawe, ale słuchając odpowiedzi czułam zażenowanie. Nie było w tym w ogóle jasnowidzenia (czy jasnowiedzenia), momentami miałam wrazenie, ze sam prowadzący z ilości nie drąży tematu i zadaje kolejne pytanie albo w ogóle podrzuca odpowiedz i wtedy Pani Monika mowi „ach tak, tak było”.. Zero wiarygodności
Nie pluj jadem . Myślisz ,że to takie proste ?! Na pewno nie .Widać jak się męczyła przywołując do siebie pewne obrazy . Spróbuj ją zrozumieć , to nie jest tak jak przedstawiają to w filmach ,że niczym bóg widzi ona losy zapisane i powie ci co zjesz jutro na obiad . To znacznie bardziej skomplikowane płaszczyzny i światy . Wiesz ,że myśli przywołują rzeczy ? Spróbuj sam poszukać prawdy – na pewno ją znajdziesz , jeśli uwierzysz ,
Myślę, że Pani Monika niczego nie zamieniła, a zwłaszcza ewolucji na ewaluację (nie ewalucję – wysyłanie komentarza bez przeczytania, co się napisało i korekty błędów to jest żenada). Ewaluacja pasowałaby do kontekstu. Dla mnie jest to bardzo interesująca rozmowa.
… a jeśli nawet miała to być ewolucja a nie ewaluacja, to nie czepiajmy się przejęzyczeń.
Bardzo fajny wywiad. Super pytania. Naprawdę bardzo konkretne. Niemal 99% jak nie 100% pytań z wywiadu nurtuje mnie od dawna. Pytanie o Bolesława Chrobrego to strzał w dziesiątkę. Jakoś to trzeba sprawdzić, no innego źródła nie posiadamy na dzień dzisiejszy, nie mamy wglądu do starych ksiąg i z tego co pozostało (to znaczy że Paweł Szydłowski potrafi czytać ze zrozumieniem). Super. Pozdrawiam Szefostwo i Redaktora Naczelnego Porozmawiajmy TV oraz Panią Monikę.
w podobnym charakterze eksploracji, kilka ciekawych pytań zadałem również pewnemu channelerowi z Kanady (Rene Gaudette – The Wonders) jeśli ktoś byłby zainteresowany to dzielę się 🙂
https://www.youtube.com/playlist?list=PL4N7pRHd8KhS_pvDupNT8iU-fKylGK7cH
To nie jest widzenie i odpowiedź na twoje pytanie, a porada tego, co on sam sądzi na ten temat.
Dzięki,
jak Monika to poprosimy również wywiad z Renatą Engel 😀
i coś od Bashara !! ->
https://www.youtube.com/watch?v=Co55ns_XHko&index=105&list=PLFC8D7994B9444D83