Współczesne niewolnictwo, plany Żydów przeciw Żydom i palenie zielarek – Grzegorz Braun

18 sierpnia 2016 18:17
More videos
18,179
Views
   
  • czy Polska należy do Polaków
  • art. 220 Konstytucji RP
  • nadreprezentacja Żydów w Polsce
  • żydowskie demonstracje w Nowym Jorku przeciwko Izraelowi i jego zbrodniom
  • koncepcja Judeopolonii
  • czyim pomysłem był holokaust
  • książki Edwina Blacka
  • 6 milionów Żydów
  • księgi oświęcimskie przechowywane w Moskwie
  • współpraca Watykanu z Hitlerem – link 1, link 2
  • kto dążył do wojny
  • mapa Gomberga
  • ile lat ma Polska
  • podbój rdzennej ludności obu Ameryk
  • kto skazywał i mordował zielarki
  • logo Światowych Dni Młodzieży
  • co wolno katolikowi negować
  • Jan Paweł II propagował NWO już w 1978 roku – posłuchaj jego wypowiedzi
  • dawne i współczesne niewolnictwo

Ilość wejść: 18179

172 komentarze

  • Sylwia
    Reply

    Bardzo wartościowy wywiad .Myślę ,ze p.Alex nie musiał aż tak bardzo o niego zabiegać

    Przeczytałam wszystkie komentarze i większości komentujących radziłabym obejrzeć go dwa a nawet trzy razy ,zwracając uwagę na ostatnie zdania p.Brauna , czego w jego wypowiedziach akurat mu odmówić nie można
    Oglądam chętnie wywiady prowadzone przez p.Alexa nie tylko ze względu na różnorodność treści, ale także ze względu na na taktowne zachowanie się i cierpliwość
    wobec zaproszonych gości.
    Tym razem chyba jednak p. Alexowi puściły nerwy i brakło mu słów, bo zachęcanie do myślenia kogo jak kogo ale p. Brauna było dużym nietaktem .

  • Karol Koń
    Reply

    Ja bym z chęcią obejrzał rozmowę poświęconą innej specjalności KK, mianowicie wszelkim objawieniom, postaciom stygmatyków, cudom oraz relikwiom. Wielu z tych zagadek nauka nie wyjaśniła do tej pory; tak na przykład, w przypadku Całunu Turyńskiego, badacze skłaniają się obecnie ku jego ‚nadnaturalnym’ właściwościom. Skąd się biorą takie fenomeny, jak nierozkładające się zwłoki duchownych, hostie przemieniające się w włókna mięśnia sercowego ( Jezusa), uzdrawiający olej wypływający litrami ze ‚świętych’ obrazów. Kto za tym stoi?

  • Anna
    Reply

    Dziękuję Alex ,że zaprosiłeś do swojego „studia ” G.Brauna. Wywiad był ciekawy , ale mógłby być ciekawszy gdyby nie koncentrował się tylko na tematyce cywilizacji chrześcijańskiej co do której Pan Grzegorz Braun ma rację ,że ta cywilizacja w dziejach ludzkości stoi ewolucyjnie na najwyższym poziomie. Potwierdza to również ateista podkreślam ateista prof. filozofii Bogusław Wolniewicz. Natomiast Panie Grzegorzu dla ludzi , którzy rozwijają się wewnętrznie cały czas pracują nad swoim rozwojem duchowym oraz przebóstwawiają się jak to trafnie Pan określił w wywiadzie dogmaty kościoła katolickiego w tym procesie poznawczo/duchowym nie są tak bardzo potrzebne , gdyż taki człowiek doskonale jest świadomy tego ,żeby miłować swego bliźniego jak siebie samego. Podobnie nie chodzi o to ,żeby kroczyć po śladach „świętych” KrK tylko ,żeby szukać tego czego oni szukali.!
    Zgadzam się ze swoją przedmówczynią ,że końcówka wywiadu ze strony Alexa była nietaktowna.

    • PiotrW
      Reply

      Anno i Sylwio,
      kontekst ostatnich słów Alexa wskazuje, że formalnie zostały one skierowane do widzów, nie do p. Brauna. Posądzanie Alexa o nietakt jest sporym nietaktem 😉

      • Michał
        Reply

        Ja też uważam, że to było skierowane do widzów, bo ostatnie słowa Pan Braun kierował do widzów i w moim odczuciu Pan Alex również 🙂

  • piotr
    Reply

    Pytanie pana Berdowicza o różnice pomiędzy żydem a syjonistą bardzo na czasie.Nie chodzi mi tu jednak o rozwiązanie stricte ego problemu,a o to co odpowiedział pan Braun.Otóz nie zgadzam sie zupełnie z tym,że problem skradzionej i fałszywej tozsamości personalnej jak i narodowej zwłaszzca tu i teraz czyli w NIELEGALNEJ 3 rpe nie rozwiazuje zydoamerykańskiego imeprializmu,którego Polska i Polacy sa ofiarą.Otóz rozwiazuje go w całosci i na zawsze.Jak już zaznaczyłem,NIELEGALNOŚC tej władzy wynika własnie z fałszu jakim posłużyli sie żydzi udający Polaków.Cały plan podboju Ojczyzny oparty był o taki niecny zabieg.Dorbiono do tego ‚styropianowa martyrologię”,spreparowano życiorysy i pochodzenie,pododawano sobietytytuły i zasługi.Na fali społecznego entuzjazmu pzrełomu lat ’80/90 nikt nie zawracał sobie głowy takimi szczegółami.Apóxniej,kiedy zaczeto podważac czy nieśmaiło napominac o takich kwestiach było już za późno.Taki głos nie mógł sie przebic.Kozakiewicze,Stelmachowscy czy inni Lityńscy i Geremki nokautowali takie głosy z ministerial no-sejmowych trybun.Resztę zrobiła propaganda sukcesu,.wolności i pojawiającej sie możliwosci stania sie ‚zachodem’.Cywilizowanym i światłym…nareszcie.Narodowi nakazano „w lewo patrz” co w sensie i geograficznym,ale i zwłaszcza gospodarczo-finansowym i obyczajowym skończyło sie narodowa tragedią.Zapomnieliśmy o Ojczyźnie,a żyd czy syjonista,nieważne,tylko na to czekał.Mógł spokojnie pzrystąpić do grabieży.Obwarowany prawem pisanym dla i pod siebie,pod przyszłe geszefty kradł,palił i burzył.Sprzedawał co chciał i jak chciał.I tu można ten komentarz zakończyć nieprzemijającymi,zawsze aktualymi słowami naszego wieszcza „Miałes chamie złoty róg.Ostał ci sie ino sznur.”Tak więc panie Braun.Tylko i wyłącznie fałsz,kłamstwo i oszustwo,które dla żyda czy syjonisty,nieważne,sa niczym dla Słowianina prawdomówność,walecznosć i honor,jego naturalnym srodowiskiem.Co z takiej „zdziczałej” natury może sie zrodzić?!Li tylko NIELEGALNOŚĆ I bezprawie.Co też stanowi credo FNR „Opoka” i powołanego do życia Trybunału Narodowego.Ten termin i tak uzasadniony wywróci istniejący pozrądek zreczy do góry nogami i przywróci nam,Polakom i Ojczyźnie nasza własność,a żyd czy syjonista,niewazne,poniesie zasłużoną i najsurowszą z możliwych kar!

  • Sylwester
    Reply

    Witam myślałem ze pan Braun to mądrzejszy człowiek,chciałbym zeby odbyła się rozmowa Brauna z panem Krzysztofem Pieczyńskim ciekawe co by z tej rozmowy wynikło?

  • Donya
    Reply

    podziwiam Alexa za anielską cierpliwość, jaką się wykazał w tej rozmowie! i te ilustracje super trafione! wywiad był ciężki, przynajmniej dla mnie, bo pewnych wypowiedzi pana Brauna wręcz nie dało się słuchać, mimo, że jest wybitnym krasomówcą! brawo dla Alexa za trafne wstawki! co do zwalania winy za inkwizycję na protestantów, to ośmielę się podać przykład inkwizycji hiszpańskiej – to nie byli protestanci! sam Tomás de Torquemada był dominikaninem, a liczba ofiar hiszpańskich inkwizytorów to co najmniej kilka tysięcy osób! Ile ofiar było w Polsce i w innych krajach katolickich, to Alex pokazał. W wywiadzie nie brakowało też momentów humorystycznych – chciałabym mieć taki luz jak główny prowadzący 🙂

  • Adrian
    Reply

    Ja sie zawsze zastanawiam nad tym w jaki sposób rzekomo mądrze prezentujące się osoby mogą zarazem wyznawać religię, a tym bardziej rzymsko-katolicką która została perfidnie pozlepiana z innych a i same ewangelie są nieautentyczne…

  • Gabriel
    Reply

    Kościół katolicki po prostu upada, hierarchowie już od dawna o tym mówią. Powiedziałbym, że ewangeliczne „robotnik godzien swej wypłaty” jest zawsze prawdziwe.

  • Darek
    Reply

    kochani, drodzy rodacy. Przy tak dużych kontrowersjach i różnicach poglądów warto sobie sprawdzić wahadełkiem stan faktyczny. Jak wziąłem wahadełko wyszło, że Alex mówi prawdę, a Braun jest tym który kłamie. Ten mechanizm wahadełkiem działa tak samo jak test siłowy. Polecam sprawdzać stan faktyczny dla własnej higieny umysłu. Dziękuję za wszystkie komentarze, bo to one mnie zmusiły by samemu zidentyfikować ostatecznie prawdę.

  • Gnostyk
    Reply

    Pierwsze 50 minut warte obejrzenia, odkąd pan Braun staje w obronie kościoła katolickiego to jego potok argumentów jest nie do zniesienia. Historia stosunków słowiańsko(polskich)-watykańskich jasno pokazuje, że celem nadrzędnym dla tych z rzymu było wyniszczenie słowiańszcyzny. Wiele zbłąkanych owieczek otumanionych poprzez nauki watykanu a oddanych dla ojczyzny musiało zginąć by cel nadrzędny był spełniony. Poza tym widać że wiara propagowana przez kk jest od dłuższego czasu mocno rozwadniana jedyne o czym są w stanie pitolić to miłosierdzie, tak jakby przygotowywana była kolejna rzeź owieczek. Reasumując narzędzie jakim był kk się stępiło zatem należy je wymienić na nowe ostre czyli islam.

    • konrad
      Reply

      dokladnie takie samo doczucie mam, pierwsze 50min ciekawe a kiedy Braun zaczyna pitolic o kosciele to przestalo mnie to interesowac. kosciol ma wiecej grzechow na sumieniu niz Hitler i Stalin razem wzieci.

  • xpio
    Reply

    Ja rozumiem, formuła „PorozmawiajmyTV” jest taka, że prowadzący daje swojemu rozmówcy, możliwość przedstawienia własnych poglądów.
    Ale do licha 🙂 wszytko ma swoje granice, nawet teza że Alex świadomie pozwolił Braunowi tak popłynąć w tej „szalonej” obronie KRK, nie tłumaczy hmmm…. go.
    Naprawdę nie wydaje mi się, że Alexowi brakuje wiedzy aby spektakularnie zbić parę jego „szalonych” twierdzeń.
    Przecież nawet jak się słuchało kiedyś M.Dachtery to coś musiało zostać w … o innych źródłach nie wspomnę.
    Nie wiem czy to trema strach/respekt przed znanym i cenionym (nawet przezemnie 🙂 ) erudytą, a może bezpośrednie wsparcie jego protektora, czyli samego demona YAHWE 🙂

    A co do samego G.B, to się ubawiłem po pachy, tym razem popłynął w tej swojej „obronie” izachwalaniu KRK – ojoj.
    W pewnym momencie, już myślałem że i budowę piramid przypisze jakimś mitycznym starożytnym katolikom 🙂
    Słowem tragedia, na szczęście widownia PorozmawiajmyTV to nie telewizja TRWAM tutaj jego eskapada jeszcze bardziej go obnażyła – prawda wypłynęła jak oliwa.

  • Andrzej21
    Reply

    Napiszę może coś bardzo odjechanego, ale mam wrażenie że w samej barwie, głębokości i intonacji głosu p. Brauna, nie ważne nawet o czym mówi, słychać jedno wielkie KOŚCIÓŁ. Inaczej mówiąc – mówi jak jakiś ksiądz albo pastor. Robi to takie wrażenie, że aż nie umiem się skoncentrować na tym co mówi 🙂 A może to taka autosugestia…

    • Przemek
      Reply

      Pewnie ćwiczony przez jezuitów w języku podprogowym. Oni potrafili takie rzeczy robić. James Joyce też od jezuitów uczył się tego języka podświadomości i przekazów podprogowych.

  • MariuszG
    Reply

    Ktoś już to wyżej napisał, ale powtórzę – Alex masz anielską cierpliwość. Ten „Pan” jest tak silnie zaprogramowany i niemogący samodzielnie myśleć (bez pomocy prowadzących go księży), że aż ciężko się go słucha.
    „Nie wszyscy są gotowi do odłączenia. Niektórzy tak bardzo wierzą w system, że są gotowi zginąć w jego obronie”
    PS. Sylwio i Aniu, jeśli to co zrobił Alex to był „nietakt”, to strach pomyśleć, co by było taktem.

    • Anna
      Reply

      Taktem ze strony Alexa jest jego otwartość na zapraszanie gości o różnorodnych poglądach z różnych środowisk i ukazywanie ich wiedzy oraz konfrontowanie gości z wiedzą , którą posiada sam Alex, to z kolei dla wszystkich widzów jaki i gości jest ciekawym doświadczeniem tak bardzo odbiegającym od mainstrem’u.

  • Jacek
    Reply

    Bardzo ciekawa rozmowa. Brawo dla Alexandra, że odważył się wejść w dyskusję z takim erudytą jak Grzegorz Braun. Jednak po obejrzeniu nasuwa mi się wątpliwość co do dowodów Alexa. Dotyczy kwestii zdjęć z satanistycznymi gestami papieży. Czy istnieje jakiś zapis wideo tych gestów? (Ja, mimo szczerych chęci, żadnego nie znalazłem). Bo jeśli nie istnieje, to obawiam się, że jet to fotomontaż. W dzisiejszych czasach zmontowanie takiego zdjęcia to żaden problem. Przykładem może być dostępnych w internecie wiele zdjęć gigantycznych szkieletów- robionych (co jest zastanawiające) zawsze z jednego ujęcia i absolutnie żadnego filmu, który sfałszować jest znacznie trudniej. Proszę o odpowiedź, bo jeśli mamy opierać swoją wiedzę nie na wierze a na faktach to dowody muszą być bezsprzeczne i niepodrabialne. Pozdrawiam.

  • Andrzej21
    Reply

    P.S. Ciekawe czy te bardziej optymalne warunki życia i pracy (na które ludzie „zagłosowali nogami”) panujące tam gdzie rządził kościół rzeczywiście wynikały z zasad etycznych propagowanych przez chrześcijaństwo, czy to było tylko przekupstwo tak jak mówi Alex. Osobiście nie wydaje mi się żeby poczucie przynależności do rodów miało mieć jakiś zły wpływ na etykę. Coś innego tu musiało to zabrudzić… Tak samo (o ile nie głębiej) etykę i szacunek do bliźnich mogli czuć wolni ludzie żyjący w zgodzie z sumieniem i naturą…

  • Ewa
    Reply

    Czy pan Braun nie umie normalnie rozmawiać tylko musi przemawiać?Człowiek czuje, że jest traktowany jak niepełnosprawny intelektualnie. A jak doszło do tematu KK to już odpadłam kiedy usłyszałam jak to dzięki kościołowi powstał naród polski, a Watykan nie opływa w złocie. Panie Braun, co pan wygadujesz? Widać był pan w innym Watykanie niż ja. A nasz Licheń to co?Też nie opływa w złocie? To tylko tak wygląda, tak?Jak się to ma do nauk Chrystusa?Alex, że ty wytrzymałeś tak długo, podziwiam!

  • Michał
    Reply

    Pan Alex zazwyczaj daje się wygadać zaproszonym osobom i na siłę nie próbuje walczyć argumentami, jeśli w pewnym momencie komuś zatwardziałemu w swych przekonaniach (bo tu widać zatwardziałość w pewnym poleganiu na kościele) nie warto coś dalej sugerować. Wywiad był na wysokim poziomie kultury, bo gość taką posiada i dlatego mi się podoba, bo zawsze się coś nauczy człowiek po takich wypowiedziach. Jednak czy ktoś jest wierzący, czy niewierzący w Boga, to pełne zaufanie tworowi kościoła, a nie samemu Stwórcy, to najwyższy przejaw bałwochwalstwa. Kościół, kościół, kościół, kościół, a o Bogu mało co. Jak się człowiek stara o podwyżkę, to nie idzie z tym do sprzątaczki, tylko do szefa, a jak ktoś ma sprawę do Boga, to… to mu pośrednicy po drodze prowizję biorą.

  • Radek
    Reply

    Braun to żyd udający żydofoba.To stara żydowska taktyka.W ten sam sposób żydzi niszczyli polaków w XIX wieku.Wkupywali się w środowiska narodowe a potem sprzedawali nas zaborcom.

  • Tomaszowiak
    Reply

    Gość nie potrafi po Polsku ODPOWIADAĆ na zadawane pytania , w widoczny sposób umiejętnie
    bokami ucieka od odpowiedzi -typowy mówca-..
    Polityczne MAMROTANIE.
    Sposób o mówieniu o klerze i kościele świadczy o głębokim programie lub własnym interesie aby tak
    mówić.

  • wojtek
    Reply

    Świetna rozmowa.
    1. p. Braun ma duuużo racji i rozkminia rzeczywistość jak mało kto na świecie- z tym, ze może być równocześnie czymś w rodzaju agenta Watykańskiego (tak zresztą wypowiedział się o nim Cloude z Teorii Chaosu.).
    2. Srodowisko alternatywne ma często uprzedzenia do Kosciła Katolickiego (sam je mam), ale do pewnego stopnia jest to pewnie propaganda sił przeciwnych Kosciołowi (i dlatego łatwo nam jest ją przyjąć).

  • Tomek
    Reply

    Gosc wierzy ze rozdzial wladzy swieckiej od duchowej to najwieksza zasluga kosciola, a moim zdaniem wlasnie te wladze nie powinny byc rozdzielone. Dlaczegoby wlasnie nie najzdolniejszy, najbardziej ‚uduchowiony’, najbardziej sprawiedliwy, najmadrzejszy, najbardziej wykwaliwikowany i nadajacy sie do sprawowania wladzy nie mialby nadzorowac administracji? Przeciez to byloby korzystne dla wszystkich..

  • Andrzej21
    Reply

    Jak wiadomo każdemu świadomemu i przebudzonemu człowiekowi, niepotrzebni są pośrednicy między człowiekiem a duchowością, Bogiem, który jest w każdym z nas i wszędzie. Więc tym bardziej coś takiego jak władza duchowa jest jakimś wielkim niepotrzebnym dziwactwem. Rozdział władzy duchowej od świeckiej jest wobec tego w ogóle pytaniem z matrixa. Natomiast duchowość (świadomość istnienia ducha, energii) powinna być nieodłącznym elementem nie tylko władzy (jeśli już taka jest potrzebna), ale i każdej dziedziny życia. Ale tak żeby nie robić z tego jakiegoś kultu czy religii. To jest chyba oczywiste.

  • Kalina
    Reply

    Nikt nie pchnie zadnej sprawy do przodu .Tylko artysci moga to zrobic przewrocic ten swiat do gory nogami i to revolting artysci uprawiajacy art w kazdej dziedzinie .To znaczy postawic go tak jak jest . reszta ludzi jest zawsze ostrozna chociaz mysli , ze nie jest ale ja widze to ostroznosci . Najbardziej boi sie osmieszenia i nie akceptacji .
    Ziemia nie jest globe Panie Broun i o dupe rozbic Pana polityke i ladne gadanie jak stoimy juz od samego punktu w niepoprawnych miesjcach . Mam na mysli , ze nie wiemy na czym stoimy i gdzie mamy leb :))
    Oj Oj nie tedy droga .

  • Sławek
    Reply

    Jedni mówią co chcą, rozmawiają z kim chcą,
    a inni za rozmowy i kontakty są zatrzymywani „prewencyjnie”..
    właśnie dowiedziałem się, że były doradca A. Leppera Pan Mateusz Piskorski (rocznik 1977, więc młody
    i wykształcony chłopak, politolog z doktoratem)
    jest w areszcie śledczym od 17 tego maja 2016 i czeka…czeka,
    ale na co? Jednych do psychiatryka jak Kękusia a innych do a. śledczego..
    Jak to jest,,, że jedni robią co chcą w moim Kraju, mówią co chcą i nikt ich
    nie zamyka prewencyjnie, a inni szybciutko są zamykani i uciszani,
    piszę to, bo nie znałem Pana Piskorskiego ani jego działalności jak dotąd,
    co do np spraw NAtO to jak właśnie wysłuchałem, Pan Piskorski mówi dość podobnie
    jak Pan Grzegorz Braun,
    i mnie to jakoś ruszyło …szczególnie w zestawieniu, że niedawno prawą „rękę ”
    Pana Brauna – Pana W. Skalika również zamknięto do aresztu śledczego.
    Zacząłem sprawdzać sobie pewne sprawy o których Pan Braun mówi w wywiadzie, szczególnie
    sprawa Słowian, co to krwawe ofiary i niewolnictwo wręcz „przemysłowe” jak Pan Grzegorz raczył określić… I tu ciekawostka Panie Grzegorzu, cytuję :
    „System niewolnictwa, chyba najbardziej upadlający człowieka, był nie do zaakceptowania dla
    Słowian, uznających inne, naturalne wartości kosmiczne, gdzie człowiek był swobodną, wolną cząstką,
    „Wielkiego Kosmosu-Marki”, a nie przedmiotem totalnego ucisku i wyzysku. Brutalne niewolnictwo zostało wprowadzone przez totalitarne, agresywne państwa w ramach zasady „dziel i rządź”, akceptowanej później przez papieży i Kościół rzymski, którzy także uczestniczyli w tym systemie. …”
    Cytat pochodzi z książki „Słowiańscy królowie Lechii” Janusza Bieszka, wyd. „Bellona” str. 35
    Polecam Panie Grzegorzu zapoznanie się z tą cenną pozycją…
    Mimo iż jak Pan również jestem praktykującym Katolikiem wnioski wyciągam ciut inne
    z dostępnych mi materiałów pisanych i artefaktów. Jeśli mam faktograficznie do czynienia z
    podłością to nazywam ją po imieniu – że, to była podłość i na to tak a tak wskazują dostępne
    mi fakty (jeśli dojdą inne to skoryguję mój pogląd, przeproszę jeśli trzeba).
    Polecam Panu prócz książek Ojców Kościoła… książkę raz tylko w Polsce wydaną (1995),
    przez wydawnictwo „NolPress” Williama Bramleya, a mianowicie
    „Bogowie Edenu” poszerzającą nasz (piszę nasz, bo i mój i Pański) Katolicki horyzont postrzegania otaczającej nas Rzeczywistości o „NADZORCÓW”.
    Mówi Pan w wywiadzie z Aleksem pięknie o wierze i wiedzy, wiedzy
    ja musiałem swoją wiarę skorygować (a to bolało mnie bardzo, jako twardego Katolika z urodzenia i wychowania) właśnie o ową wiedzę gdy zobaczyłem na własne oczy i sfotografowałem to co nad nami lata. Jeden Ksiądz powiedział mi, że to są cukiereczki Pana Boga…a po latach, że jestem chyba psychicznie chory (Jezuita to jest i był) bo tego nie ma i to moje urojenia są. Tak urojenia i o takiej samej podstawie jak i Jego i moja wiara… Ale o ile w sprawie wiary to fakty mam tylko od innych (głównie od Nich-Księży zapodane ustnie i pisemnie), a tu mam własne namacalne dowody które ów Ksiądz zignorował. Co nie znaczy, że wszyscy Księża …Czasy wciskania ciemnoty ludowi mijają i Kościół (jako instytucja) musi stanąć przed faktami i nie udawać, że nie widzi co się dzieje wokoło nabierając wodę w usta. A niektórzy w hierarchii KK to widzą. Oby (mój) Kościół wytrzymał to co nastąpi nieuchronnie, a mam nadzieję, nawet pewność, że wytrzyma i wybielanie na siłę nie jest Mu potrzebne.
    Sławomir Robert Piwowarczyk

  • mark
    Reply

    Aktywista katolicki zachęca do czytania? Może jeszcze do otwarcia umysłu?  Absurd jakiś. Proponuje panu Braunowi zainteresować sie publikacjami niezależnymi, poczytać jak powstawała biblia, jak pisali dawni skrybowie, gdzie inspiracji szukał Paweł (zwany świętym). Z jakich religii kopiowało chrześcijaństwo. Skąd tylu zbawicieli świata nagromadziło się w Afryce pòłnocnej w tamtych czasach itd itp. Tego pan Braun nie chce wiedzieć. A osoby praktykujące katolicyzm i wiedzące o tym wszystko , na przykład zawodowcy typu Rydzyk czy inne mohery, dla kogo są wzorem do naśladowania? Czy ostatnie najwyższe ogniwo w katolicyzmie jest dla kogoś inspiracją do czego należy dążyć? Tylko strach i indoktrynizacja od małego trzyma w tym ludzi.

  • Dorota
    Reply

    Spanie Braun co za bzdury pan opowiada . Rodzina jest najważniejsza a nie kościół . To rodzina stanowi społeczeństwo i broni swego .

  • Gabriel
    Reply

    Mam tylko nadzieję, że w obecnych czasach kultura muzułmańska i katolicka są nie do pogodzenia w naszym kraju. Cokolwiek bym myślał najgorszego o jakiejkolwiek religii, to wolę jednak oswojone, obeznane tematy i problemy od tego wszystkiego co się obecnie wyrabia w Europie i z czym mają ludzie do czynienia.

  • Mil
    Reply

    w obozie w Jasenovac, kler chorwacki kolaborujacy z nazistami mordowal niekatolikow na balkanach czyli prawoslawnych i muzulmanow, serbow i bosniakow

  • HWSIEVERS
    Reply

    sw.stanislaw jest zdrajica,known z niemcami przeciw Krolowi Boleslawowi Szczodremu,tak opisuja kroniki czeskie wskazujac stanislawa jako reprezentanta wplywow niemieckich i ich dazen.Papieskie klatwy na polskich KROLOW ABY OSLABIC PANSTWO POLSKIE I WSTAWIAC PAPIESKIE BENKARTY NA TRONY POLSKI.KK TO NIC INNEGO JAK MASZYNA ZABORCZA/POLITYCZNA.

  • HWSIEVERS
    Reply

    DO DROGI DO WIECZNOSCI MAJA WSZYSCY KTORZY ZYJA ZGODNIE Z ZASADAMI DOBRA,PRAWDY,NIE CZLOWIEK W HABITACH DA CZY NIE DA!BRAUN WIDZI DOBRO W KK BO JEGO DZIADEK ZGINAL BRONIAC KSIEDZA! ale ten KK nie bronil bruant w procesach sadowych kiedy braun stawal po stronie prawa i prawdy!?gdzie byli papierze kiedy bylo niewolnictwo,wielorzenstwo w watykanie,benkarty papieskie biegajace po papieskich posadzkach,nakladali klatwy na kraje aby je oslabiac i otwierac tym sposobem krucjaty krzyzackie,gdzie byl ojciec taki swiety kiedy mordowani katoliccy Polacy wczasie II WS,nie mieli zadnego sojusznika w w atykanie,przeciwnie w wypowiedziach papieski stoi ze naleza sie niemcom dobra na wschodzie…

  • HWSIEVERS
    Reply

    jest kroniki sa spojne to POLSKA HISTORIA ZACZYNA SIE PRZED NASZA ERA ,a wiec nie wybiorczo rozpoznawac prawde historyczna.

  • HWSIEVERS
    Reply

    perlami swietosci byli zwykli ludzie ,ktorzy praca swoja osiagali swietosc,wykozystani przez KK jako instrumenty wladzy.KK to jedo zlo,dogmaty dobra i zla istnialy przed stworzeniem tej zaborczej instytucji

  • req
    Reply

    Kościół to największy wynalazek Lucyfera. Nie ma co się dziwić, że pojawiają się tam takie znaki. Nie mniej jednak i tak p. Braun jest moim faworytem politycznym nawet z całym tym uwielbieniem dla Kościoła.
    Żeby nie było, że nie po równo: z okultyzmem jest takoż samo jak z Kościołem.

  • Romuald
    Reply

    Dlaczego Watykan nie otworzy „dla wszytkich” bibloteki watykanskiej??? Dlaczego jesttak malo dzilania przeciwko wszelakiej niesprawierdliwosci na swicie- möwienia o tym wskazujåc palcami???

  • Anna
    Reply

    Gratuluję tym, którzy wysłuchali do końca. Ja do nich nie należę. Pan Grzegorz nadaje się na stanowisko Rzecznika KK.

  • Robert
    Reply

    Panie Braun, proszę, litości! Faszystowskie władze Mussoliniego reaktywowały Państwo Watykan w 1929r po 60 latach samo-więzienia się papieży w Watykanie. To faszyzm dał wolność papieżom. To są fakty i nie potrzeba jakiś zdjęć a jedynie zdrowy rozsądek. Gott mit uns.

  • Zdzis_B
    Reply

    No cóż z wywiadu wyszedł pojedynek „zawodowego” katolika z „zawodowym” okultystą (buddystą). Czego można było się spodziewać?
    Panie Aleksandrze prosiłem Pana o audycję o śJ, bo to ludzie, którzy potrzebują pomocy. Odpisał mi Pan, że są ważniejsze tematy. A teraz widzę, że zaatakował Pan KK przedstawiając niesprawdzone dowody i np. z wiki. Ja myślę jak pan Grzegorz i dobrze mi z tym.
    Proszę myśleć rozsądniej, chyba, że coś przeszkadza.
    A tutaj aukcja okultystycznego przedmiotu:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=6454946772#thumb/6
    I pytanie do czytelników. Ile jest „6” w przedmiocie?

  • Tomasz
    Reply

    Pytanie do Pana Grzegorza, W jakim celu Jezus Chrystus zostal zamordowany na krzyzu? A to odnośnie głowy Pana kościoła katolickiego prosty od Boga z Biblii Warszawskiej, List do Koryntian 1
    14:7 „Wszak nawet przedmioty martwe, które dźwięk wydają, jak piszczałka czy cytra, gdyby nie wydawały tonów rozmaitych, to jak można by rozpoznać, co grają na flecie, a co na cytrze?
    14:8 A gdyby trąba wydała głos niewyraźny, któż by się gotował do boju?
    14:9 Tak i wy, jeśli językiem zrozumiale nie przemówicie, jakże kto zrozumie, co się mówi? Na wiatr bowiem mówić będziecie.”

  • Adam
    Reply

    Braun to agent watykański. Panie Aleksandrze podziwiam Pański spokój i opanowanie. Ja bym z tym kłamcą i oszustem Braunem nie wytrzymał 5 min. Nawet wywiad oglądałem na 7 razy. Apogeum chrześcijańskiego mataczenia w wykonaniu Brauna jest zarzut, że Alex nie szanuje przodków i traktuje ich przedmiotowo. Nosz k…. mać! To Braun jak i cały KK sprowadza Słowian do roli tępych prymitywów skaczących po drzewach i mieszkających w jaskiniach ewentualnie w ziemiankach. I gdyby nie wielki, cudowny, łaskawy KK to do dziś by tak było. Więc, kto nie szanuje przodków?! Kolejna spawa to kłamstwo Brauna o rozdziale władzy świeckiej od duchowej. To KK zagarnął wszelką władzę kościelną, duchową, państwową a nawet materialną (wielkie majątki KK) i wmawia ludziom, że tylko KK jest upoważniony do pośrednictwa z bogiem oraz, że papież jest nieomylny i nie wolno kwestionować jego słów. No i na koniec powiem tylko, że Braun jak każdy agent mafii watykańskiej zawsze niewygodne pytania odwraca np. współpraca KK z nazistami, odwrócona na „pozmawiajmy o współpracy innych”. typowe katolickie gadanie. A jak już nie ma co powiedzieć to: „o mój boże jak ja bym chciał, żeby tak było”, i pouczanie „odróbmy lekcje, douczmy się” (oczywiście w domyśle ty się doucz bo ja wszystko wiem najlepiej) i składanie rączek do boga. Braun to nędzny wysłannik Watykanu, którego zadaniem jest zdobyć zaufanie Polaków mówiąc o patriotyzmie, źle o żydach, po to by nadal utrzymywać Polaków w ciemnocie kościelnej i żyć na nasz kosz. A zagrożeniem jest powszechne przebudzenie Polaków i dążenie do prawdy co KK dostrzegł i uaktywnił takich agentów jak Braun. A tak na marginesie Braun jak i jego rodzina są powiązani z Iluminatami i Jezuitami a ostatnio słyszałem, że także z lożą masońską. Pozdrowienia dla prawdziwych Polaków, SŁAWA!

  • Marcin
    Reply

    Witam. Wywiad bardzo ciekawy i jeszcze na dodatek z tak mądrym człowiekiem. Jest jedna sprawa której nie jesteśmy świadomi a mianowicie kościół Rzymsko Katolicki został skopiowany od Słowian (Lechitów), na to są już dowody i pojawiają się takie informacje. Faktycznie bez kościoła i doktryn które są w nim głoszono nie dotrwalibyśmy do dzisiejszych czasów bo bez szacunku i miłości do bliźniego już dawno byśmy się powybijali. Pan Grzegorz właśnie w tym wywiadzie świetnie to podkreślił że najcenniejsze to szacunek do bliźniego i świadomość tego że jest stwórca któremu powinniśmy zawdzięczać życie tutaj na ziemi.

  • Krzysztof13
    Reply

    Rzeczywiście jestem trochę zdziwiony tą bezgraniczną wiarą tak inteligentnego i przenikliwego człowieka jak pan Grzegorz Braun, w KK i w dogmaty katolickie, których moim zdaniem nie da się już obronić w żaden sposób w obecnych czasach. Wygląda to tak, jakby w tej jednej sferze panowała w umyśle pana Brauna jakaś „pomroczność jasna”, rodzaj wprowadzonego podprogowo programu. Niezależnie od tego bardzo lubię go słuchać, szczególnie w kwestiach związanych z krytyką władzy i obecnego systemu, który dalej kontynuuje, niestety, destrukcję kraju i ogłupianie Polaków. Bardzo interesujący wywiad, dzięki Alex.

  • hugo
    Reply

    Z uwagi na styl wypowiedzi GB jego kwestie z reguły są przydługie. Plus dla prowadzącego za momentami nieco zaczepny charakter pytań wprowadzający trochę ożywienia. Szkoda, że nieśmiało wychodzi z pytaniami poza to co można wyguglać. GB racjonalnie i spójnie broni swojej pozycji na gruncie nauki KK. Pozdrawiam.

  • Grzes
    Reply

    Wielkie dzięki Alex za wywiad z Braunem,który jest prawdziwą alternatywą.Jak widze wielu w komentarzach popuszczają emocje anty KK.Nienawiść zaprowadzi Was w las,a tam dziadek na babcię wlazł.;)

  • Michał
    Reply

    Alex dzięki to na wstępie, zawsze marzył mi się wywiad z JKM o ufo czy Lechii, myślę że taki wywiad byłby niesamowicie dochodowy i ciężki do zrealizowania. Co o tym myślicie?

  • Moon Archy
    Reply

    Miałem ten wywiad kilka miesięcy w zakładkach, aż żałuję, że dopiero teraz go otworzyłem. W wywiadzie była mowa/zapowiedź o kolejnym wywiadzie. Czy dojdzie on może do skutku? Pan Braun w świetny sposób argumentuje wszystkie swoje wypowiedzi, nie bierze rzeczy z kosmosu. Nie posiłkuje się publicystyką, tylko sięga do źródeł. Więcej tego typu wywiadów tutaj powinno być, Braun otworzył wiele horyzontów, zadał kłam wielu kłamstwom, które mi przemycono poprzez media, czy system szkolnictwa. Czekam na kolejne. A co do filmiku z papieżem, to tam wyraźnie słychać „new world older”. To jest Polak, Polacy bardzo wyraźnie wypowiadają ‚r’, Wojtyła tak samo, co słychać na zalinkowanym filmiku. Pozdrawiam załogę PorozmawiajmyTV. Gratuluję arcyciekawego wywiadu!

  • Neta
    Reply

    Bądźmy chrześcijanami, a nie katolikami. Katolicy chwytają za broń i idą na wojny zabijać wrogów. Chrześcijanie ginęli za wiarę, która nakazywała im kochać bliźniego jak sibie samego. Według mnie, to jest właśnie „tajemnica zbawienia duszy”. Z drugiej jednak strony, ktoś powie: „Jak się damy wybić, to nikt z nas nie przeżjye i nasz naród wyginie”. Prawda, ale przecież nie chodzi o życie na tym, ale na tamtym świecie. Zachęcam do przemyśleń i zadawania trudnych pytań przedstawicielom kościoła katolickiego. Miałam okazję rozmawiać zarówno z księdzem, jak i nauczycielem katechetą. Pierwszy mnie nie przekonał miotając się z odpowiedziami, a drugi pytał, czy należę do jakiejś sekty. Oni nie są przyzwyczajeni do zadawania im pozornie trudnych pytań. Czasy, w których odpowiadano: „dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych”, już minęły. Mam dystans do każdej religii, ale w Boga wierzę jak nigdy dotąd. Co do jednego muszę się zgodzić z Panem Grzegorzem. Większość ludzi jest zbyt słaba i podatna na kuszenie istot demonicznych, dlatego muszą mieć tzw. bata nad sobą w postaci religii. Czy ktoś zadał sobie kiedyś pytanie, gdzie są dusze przed przyjściem na Ziemię? Mam swoje zdanie na ten temat, ale chętnie podyskutuję.

  • Czy Jezus jest snake
    Reply

    Kosciól Piotra .. Piotr był hebrajskim rybakiem przecież wg Biblii , prostym człowiekiem

    • Czy Jezus jest snake
      Reply

      No ale fakt ye po zwerbowaniu Piotra przez Jezusa Piotr zbieral pieniądze od ludzi ..Dosć ostro nawet –kto nie oddal mu wszystkich swoich -padal trupem u niego ,nawet kobiety -Dzieje Apostalskie 5; 1-11… No i sama Biblia wyjasnia dlaczego ich tak wszyscy tam ścigali ,az połapali ..Tajemnica wyjasniona przez samą Biblie .. Pozdrawiam

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>