Kronika Ludwikowic i łóżeczko Lebensborn – Dariusz Kwiecień

31 marca 2015 01:21
More videos
25,529
Views
   
  • kronika szkolna z Ludwikowic Kłodzkich
  • symbol organizacji Todt na zdjęciu z 1932
  • miliony worków cementu
  • ruiny osiedla SS w lesie
  • starucha spod lasu
  • kolejowy wjazd do tunelu pod górą
  • niemieckie dokumenty z okresu wojny
  • maszyny do pisania i inne przyrządy biurowe
  • oryginalne gruzińskie papierosy
  • łóżeczko Lebensborn

Zdjęcia wszystkich stron kroniki szkolnej z Ludwikowic są dostępne na: Mega.nz/#F!eBFm3aZA
Zdjęcia stron starych gazet: Mega.nz/#F!7YlF3Bia

Reklama nowych pomysłów na rekreację w terenie z Dariuszem Kwietniem


Blog Darka Kwietnia: moje-riese.blogspot.com
Strona ośrodka wypoczynkowego w Rzeczce – www.Rzeczka.eu

Ilość wizyt:

Ilość wejść: 25529

Category: Historia

17 komentarzy

  • selena
    Reply

    Obawiam się, że jeśli w tej kronice są jakieś niewygodne informacje, to w IPN może to „zginąć”. Proszę więc Darka, aby to przemyślał.

  • jan piotr
    Reply

    witamy odkrywaczy PRAWDY!!!!!!!!!!! ALEKKSANDRZE I DARIUSZU- PRAWDA ktora od wielu lat glosi DARIUSZ KWIECIEN W SPOOB BEZWARUNKOWY I Z PASJA BEZ WYNAGRODZENIA TO W TYM CZASIE JEST CZYMS WYJATKOWYM GODNYM I BARDZO wam i wszystkim uczestnikom i wielbicielom PRAWDY skladamy hold i wdzieczni jestesmy za ta robote -prace oraz poswiecenie i UKAZANIE wszyskim niedowiarkom . To bardzo dobre jestesmy WAM wdzieczni za prawde histori. Jest takie przyslowie znam z dziecinstwa/OLIWA SPRAWIEDLIWA NA WIERZCH WYPLYWA/ to dobrze Dariusz ze poswieciles swe zycie ODKRYWANIU PRAWDY HISTORII. Niech ta prawda nawet w najgorszym wydaniu na ZAWSZE BEDZIE PRAWDA BO LICZA SIE FAKTY I TYLKO ONE MAJA ISTOTNE ZNACZENIE. TERAZ JEST TEN CZAS FAKTOW I ODKLAMANIA-POWROTU DO NORMALNEGO ISTNIENIA LUDZI W PRAWDZIE I NIKT ANI NIC JUZ TEGO NIE ZATRZYMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta lawina prawdy ujawnia sie i ujawni wszyskie klamstwa i zaklamania . TO DOSKONALE CO ROBICIE I WDZIECNI JESTSMY WAM ZA TA PRCE. DZIEKUJEMY DZIEKUJEMY DZIEKUJEMY

  • jan piotr
    Reply

    ta forma wypoczynku na koniach i w terenie – dzieki to kolejna propozycja do powrotu do natury i cudownego naturalnego istniena -zjednoczenia z natura dziekujemy .

  • reptilianin
    Reply

    Ten pan po prostu konfabuluje i jeszcze na tym zarabia. To przykre, że porozmawiajmy.tv promuje kogoś takiego.

    • wędrowniczek
      Reply

      reptilianin
      Pomyliłeś blogi, wypromuj siebie .Przykre jest to, że takie jadowite osobniki pałętają się po alternatywnych stronach!.

      Dziękuję za spotkanie z Panem Darkiem , którego pozdrawiam serdecznie.
      Wychowałam się w południowo zachodniej Polsce, więc te tematy są mi bliskie.

  • Łukasz
    Reply

    co do fajek
    kolega mi opowiadał że kiedy jeździł do Rosji w latach 90 w tereny gdzie ludzie pracowali zimą przy -30 do – 50 stopni mieli na rękach duże rękawice dwu palcowe i jak palili to ich nie ściągali stąd fajki z takim długim filtrem , poza tym brali dwa trzy buchy i byli napaleni

  • Michał
    Reply

    Fajna audycja – jedno co mi się nie zgadza to znak organizacji Todt w 1932 roku, a organizacja ta została powołana w 1938 roku.

    • Alex
      Reply

      Widziałem to zdjęcie z symbolem Todt na budynku, było wklejone w kronice między zapiskami z roku 1932. Darek mówi co widzi, a nie co podają tzw. oficjalne źródła.

  • Krzysztof
    Reply

    Jako mieszkaniec Ludwikowic nie życzę sobie aby TEN PAN wałęsał sie po naszej okolicy i opowiadał takie bzdury.Jeszcze powołując się iż My mieszkańcy mówimy mu taki niestworzone rzeczy.Ten człowiek wciska Wam same bzdury

    • Karol
      Reply

      OOOOOOOOOO, proszę, widziałeś przestępstwo, nie mówisz, to znaczy, że jesteś niewinny????
      – Nie chcesz znać prawdy?? Jakiś masz interes w tym?? w ukrywaniu czegoś??

  • Karol
    Reply

    PROSZĘ ZBIERAĆ PIENIĄDZE. PROSZĘ ZATRUDNIAĆ LUDZI DO PRACY, POMOCY. CHCĘ OPUŚCIĆ WYSPĘ I WRÓCIĆ DO POLSKI! TAM ZARABIAĆ NA RODZINĘ.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>