Bajka na dobranoc – Porzuć mentalność ofiary

14 marca 2014 19:48
More videos
15,602
Views
   

Janet M. Swerdlow – fragment książki Blue Blood, True Blood: Conflict & Creation

Iluminaci jako nauczyciele

Jeśli wszyscy i wszystko jest odbiciem twoich wzorców umysłu, to znaczy, że Iluminaci są również jedynie odzwierciedleniem twojego własnego wzorca umysłowego. W związku z tym, czy należy się ich w ogóle obawiać? Czy może należałoby raczej nauczyć się czegoś od nich, po to, by zrozumieć swe własne wzorce myślowe?

Dlaczego wybrałeś to życie z nimi tutaj, teraz, w tym wcieleniu? Czego oni uczą cię o tobie? Większość ludzi odrzuca nawet możliwość ich istnienia. Zwykłe „odkrycie” ich istnienia jest już osiągnięciem, biorąc pod uwagę sposób, w jaki się ukryli. Pogratuluj sobie osiągnięcia tego poziomu wiedzy i potencjalnego samo-zrozumienia. Bo przecież, aby nauczyć zdolnego ucznia, potrzebny jest zdolny nauczyciel.

Skoro są tacy źli, to dlaczego wydają się mieć wszystko co najlepsze rzeczywistość fizyczna może człowiekowi zaoferować, a ty nie masz? Oni również otoczeni są swymi własnymi wzorcami umysłowymi. Ich wzorce umysłowe dostarczają im najlepszej rozrywki, najlepszych domów, dostępu do najlepszej opieki zdrowotnej, najlepszej edukacji, najlepszych stanowisk politycznych, największych zasobów finansowych, najlepszych zasobów ludzkich, najlepszej ochrony, najlepszego transportu, itp.

Mentalność ofiary

Ziemia jako planeta, przyciąga przede wszystkim dwa rodzaje istot – tych z mentalnością ofiary i tych z mentalnością oprawcy. Aby być ofiarą – trzeba mieć oprawcę, aby być oprawcą potrzebna jest ofiara. Razem tworzy to równowagę Boskiego Umysłu.

Ta planeta została zaprojektowana, jako miejsce, gdzie istoty o mentalności ofiary, mogą nauczyć się z niej uwolnić. Dlatego, żadna „istota z wyższego poziomu” nigdy się w to nie zaangażuje, ponieważ jest to potrzebne dla nas tutaj, byśmy mieli możliwość pokonania mentalności ofiary. Istoty z wyższych wymiarów przyjmują postawę obiektywnych obserwatorów, którzy mogą tobą kierować, instruować Cię i prowadzić przez lekcje „mentalności ofiary”, gdy się z nimi skontaktujesz, ale to jest wszystko. Te istoty nie są tutaj, by zbawić ciebie albo tą planetę.

Każda istota, która zrobi cokolwiek, aby Cię „uratować” dokonuje ingerencji w rozwój Twojej duszy. Tylko Ty możesz „wybawić” siebie samego z mentalności ofiary. Tylko Ty i lekcje, które sam sobie „zaprojektujesz” i przepracujesz nauczą Cię wszystkiego o mentalności ofiary. Tylko Ty możesz przerobić te lekcje, co w rezultacie pozwoli Ci się uwolnić z mentalności ofiary. Nikt nie czeka, by Ci pomóc – nie daj się nabrać istotom, które składają takie obietnice.

www.Expansions.com
Grupa Polskie Expansions na FB

Ilość wizyt:

Ilość wejść: 15602

11 komentarzy

  • Jolanta
    Reply

    Witaj Alex i Dziekuje za te wspaniala Bajke.
    Moje zycie tez jest taka Bajka…Przez ponad 40 lat czulam sie ofiara-i to jaka! Nadszedl moment,kiedy wiecej juz nie moglam zniesc ponizania,bicia,kontrolowania i manipulowania ze strony bliskiej osoby i powiedzialam a prawie wykrzyczalam-DOSC TEGO!!!! I to byl przelom w moim zyciu.To ja zapragnelam calym sercem wziecia odpowiedzialnosci za swoje zycie,kierowania nim i ponoszenia konsekwencji za moje decyzje…Wczesniej tego nie rozumialam,ale teraz juz wiem,ze to JA pozwalalam na takie traktowanie-bo czulam sie ofiara,a oprawca zawsze sie znajdzie bo takich przyciagalam…Dzisiaj z perspektywy czasu DZIEKUJE moim oprawca i Blogoslawie ich bo dzieki tym wszystkim doswiadczeniom zrozumialam,kim jestem i czym pragne byc…Ta praca nad soba o uwolnienie mentalnosci ofiary nie byla latwa i trwala dosyc dlugo,ale dzis jestem WOLNA,kocham i szanuje siebie,znam swoja wartosc,cenie sie i jestem Szczesliwa!!! Do chwili obecnej moja Dusza jeszcze mnie”testuje”doswiadczajac roznych”przykrych”sytuacji-jaka bedzie moja reakcja…Moja swiadomosc,wewnetrzny spokoj i poczucie wlasnej wartosci pozwalaja mi na ocene sytuacji i odpowiednia reakcje.Roznice w funkcjonowaniu w codziennym zyciu sa ogromne i widoczne,ciesze sie,ze”odwalilam”kawal dobrej roboty…
    Dzieki pracy nad soba pozbylam sie strachu,ucze sie brac z zycia(a moze od Iluminatow) to co dla mnie najlepsze bo wiem,ze na to zasluguje! Zycze Tobie Alex i wszystkim Radosci i Pogody Ducha.
    DZIEKUJE ZE JESTESCIE!!!

  • BarbaraKW
    Reply

    Wspaniałe tłumaczenia i przekazanie urywku z książki „Niebieska Krew, Prawdziwa Krew, Konflikt i Kreacja”. Słuchałam z zafascynowaniem. Gratuluję!

  • Janusz
    Reply

    Ten świat jest odbiciem naszej świadomości (świadomości zbiorowej też) na wszelkich
    możliwych poziomach. Dlatego jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
    Dlatego przeżywamy to co przeżywamy.
    Aż się wyzwolimy ze swoich słabości.
    A wtedy przejdziemy na wyższy poziom (szczebel) drabiny naszego rozwoju (ewolucji).
    Istotą w tym wszystkim jest, ile nam to zajmie jako jednostkom (miesiąc, rok, 10 lat, 20 lat, ……..itd.
    a może kilka wcieleń)
    Więc kochani, bierzmy się do pracy, ponieważ jest ku temu wspaniały czas, dostępu do informacji
    i możemy dzięki temu niesamowicie przyspieszyć swój rozwój.
    Przejmijmy nasze życie we własne ręce.
    Weźmy za nie pełną odpowiedzialność i doświadczajmy tego czego naprawdę
    pragniemy. Szczęścia, miłości, radości i wszelkiego spełnienia.
    I naprawdę, zostawmy zło w spokoju, bo ono tak naprawdę istnieje dzięki nam
    i jest odbiciem nas samych.
    Zmieniając siebie możemy zmienić cały świat.
    Namaste
    Janusz

  • Bożena-cr
    Reply

    Dziękuję Alex za tę pokrzepiającą i motywującą do działania bajkę!
    Mamy moc, trzeba ja tylko uwolnić, czasem bodźcem są po prostu …bajki.
    Ściskam serdecznie Jolantę.
    I wszystkich tu ściskam 🙂

  • nienawidzę tego kraju
    Reply

    przerażające jest to co Pan mówi. dla mnie aktualnie największym oprawcą jest państwo polskie, system państwowy, zwłaszcza sądy – no po prostu bezradność totalna – dopiero teraz zrozumiałem jak wielka władza jest w sądach, bezczelna i bezprawna – choć w ramach prawa 🙂

    • Dana11
      Reply

      Wg mnie żeby rozwiązać ten problem należy świadomie wybierać właściwych przedstawicieli tzw władzy, samemu dorosnąć żeby stawić im czoła ( nie oczekiwać, że oprawcy sami będą dobrzy oni odgrywają swoją rolę i nawet są z tego dumni). Pracować nad podnoszeniem standardów żeby stało się powszechnym zawstydzenie zachowywać się jak kat, burak cham itd. ale i leń, sługus itd.
      W XXI wieku powinno być powszechne partnerstwo a nie batog i czołobitność.
      Lepszych trzeba podziwiać ale dla siebie jako inspiracja a nie dla poddaństwa z automatu.
      Już z tych kilku wyłapanych spraw można zobaczyć ile mamy do zrobienia.
      Alex wielkie dzięki za tę bajkę, od czegoś trzeba zacząć.
      Wtedy dopiero zaczyna się prawdziwe życie.

  • Remigiusz
    Reply

    Czytałem Niebieska krew i inne jego ksiazki. Sa bardzo bardzo interesujace a
    w Gwiezdnych Wojnach i w Gwiezdnych Wrotach. siedze dlugo.

  • Radek
    Reply

    Bardzo fajny ; czy będzie kiedyś nagranie o Archonci istotach z innych wymiarów podających się za bogów ; pozdrawiam

  • Iwona
    Reply

    Ekstra „bajka”! bardzo motywująca, dzięki! tak budująca, że aż postanowiłam napisać komentarz 😉 czekam z niecierpliwością też na 3 część „Ktosia” pozdrawiam serdecznie 🙂

  • Marzena
    Reply

    Nie zgadzam się że iluminatii nie mają kompleksu poczucia własnej wartości…(niskie czy wyższe wynika praktyczne z tego samego powodu, że dana istota nie wie i nie zastosowała w praktyce bycie sobą, czy Boskim Bytem). Gdyby było inaczej to nie ponizaliby i nie gnebili innych, którzy są de facto odbiciem nas samych, czyli są częścią nas samych!
    Dotyczy to też sposobu traktowania mniejszych braci czyli zwierząt…

    Cała ta planeta przechowuje chorych ludzi…co są i czują się odizolowani od Źródła i dlatego zachowują się jak nowotwór!

    Dziękuję p.Aleksandrowi przetłumaczenie fragmentu książki Swierdlowow!

    Kto przetlumaczy całość i choć w e-book udostępni?

    Dodam że nie każdy zna angielski i na dodatek … nie każde seminaria itp.są dostępne z powodów finansowych!

    Dzielmy się tą wiedza jak można…niech finanse czy języki nie będą ograniczeniami!

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>